اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

نیروی انتظامی همگام با سایر دستگاه‌ها مصوبات مبارزه با کرونا را اجرا می‌کند

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: نیروی انتظامی همگام با سایر دستگاه‌های اجرایی مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا را اجرا می‌کند.

نیروی انتظامی همگام با سایر دستگاه‌ها مصوبات مبارزه با کرونا را اجرا می‌کند

علی‌اکبر عیسی آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوه، با اشاره به اجرای طرح محدودیت‌های ویژه کرونا اظهار کرد: نیروی انتظامی همگام با سایر دستگاه‌های اجرایی مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا را اجرا می‌کند.

وی بیان کرد: با توجه به اعمال محدودیت‌های تردد درون و برون‌شهری تمام ظرفیت‌های نیروی انتظامی در این راستا و به منظور حفظ سلامت جامعه استفاده می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه ادامه داد: نیروی انتظامی از طریق پایش تصویری و بهره‌گیری از تجهیزات و نرم‌افزارها تردد شهروندان را کنترل می‌کند.

 

عیسی آبادی گفت: در سطح شهرستان ساوه نیروهای انتظامی حضور فیزیکی چندانی نخواهند داشت بلکه از دوربین‌های درون و برون‌شهری برای اجرای مصوبات استفاده می‌شود و از شهروندان درخواست داریم نسبت به مصوبات ستاد کرونا توجه جدی داشته باشند.

وی تصریح کرد: در محدودیت‌های ویژه کرونا ۸۰ درصد از دوربین‌ها و ۲۰ درصد از حضور فیزیکی پلیس استفاده خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه عنوان کرد: در موضوع پلمپ اصناف متخلف نیروی انتظامی به عنوان پشتیبان سازمان صمت و مرکز بهداشت حضور داشته و اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول