اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تامین اجتماعی مطالبات را پرداخت کند، رادیولوژیست‌ها قرارداد ببندند

رئیس انجمن سونوگرافی و رادیولوژی همدان گفت: شرط قرارداد مجدد رادیولوژیست‌ها با تامین اجتماعی پرداخت به موقع مطالبات است.

تامین اجتماعی مطالبات را پرداخت کند، رادیولوژیست‌ها قرارداد ببندند

علی احسان صالح در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص قرارداد رادیولوژیست‌ها با بیمه‌ها اظهار کرد: تقریبا تمام رادیولوژیست‌های استان جز با تامین اجتماعی قرارداد دارند.

وی با بیان اینکه علت عدم قرارداد برخی مراکز رادیولوژیست با تامین اجتماعی عدم پرداخت به موقع مطالبات است گفت: در حال حاضر مراکز رادیولوژی از تامین اجتماعی طلب ندارد چون یک سال است که قرادادها با این مجموعه لغو شده است.

رئیس انجمن سونوگرافی و رادیولوژی همدان خاطرنشان کرد: اگر تامین اجتماعی حاضر باشد قرادادی ببندد که طبق آن یک یا دوماهه و یا نهایت سه ماهه تسویه حساب کند از طرف انجمن رادیولوژی قول می‌دهم که بتوانیم مجدد قرارداد را با آنها داشته باشیم.

وی با تاکید به اینکه متاسفانه این امکان را تامین اجتماعی ندارد و ممکن است قول دهند و به آن عمل نکنند گفت: در حال حاضر با بقیه بیمه‌های درمانی از جمله روستایی، ارتش، نیروهای مسلح و بیمه‌های تکمیلی قرارداد داریم و خدمات ارائه می‌شود.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول