اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

از شایعه تا واقعیت مطلب منتسب به سرهنگ دبیری و استامینوفن مرگبار جدید!

رئیس مرکز اطلاع رسانی ناجا درباره مطالب منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر عدم مصرف قرص جدیدی به نام استامینوفن و توصیه‌های منتسب به «سرهنگ دبیری» توضیح داد.

از شایعه تا واقعیت مطلب منتسب به سرهنگ دبیری و استامینوفن مرگبار جدید!

به گزارش خبرگزاری فارس، اخیرا مطلبی با مضمون« هموطنان گرامی؛طبق اطلاعیه بیمارستان الزهرا تهران،قرص استامینوفن جدیدی وارد بازار شده که در زیر آن به صورت ریز نوشته شده دگلوفین یا باکلوفن ،به هیچ وجه استفاده نکنید که ظرف مدت 72 ساعت، صد در صد سبب مرگ می شود.لطفا اطلاع رسانی کنید،خواهشاً کپی کنید تا همه در جریان باشند، رفع خطر احتمالی واجب شرعی و اخلاقی است، لطفاً اطلاع رسانی کنید،به نظر می رسد این قرص ؛سمی و ....، فقط زود بفرستید، توی هرگروهی که هستید،هرکه برات مهمه اینو براش بفرست، سرهنگ مصطفی دبیری» در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در حال انتشار است.

سرهنگ سید احمد خسروی رئیس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی نیروی انتظامی ضمن تکذیب این خبر و با توصیه به مردم در عدم توجه به شایعات اعلام کرد: اقدامات لازم برای بررسی و شناسایی عامل یا عوامل انتشار این اخبار کذب در دستور کار است و با انتشار دهندگان مطالب کذب در فضای مجازی برخورد می شود.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول