اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

اسکای اسپورت: گواردیولا از خرید مسی منصرف شد / لئو دیگر بازیکن سابق نیست!

خبرنگار اسکای اسپورت گزارش داده که باشگاه منچسترستی از خرید لئو مسی منصرف شده است.

اسکای اسپورت: گواردیولا از خرید مسی منصرف شد / لئو دیگر بازیکن سابق نیست!

به گزارش خبرگزاری فارس، آینده لئو مسی به یک موضوع مبهم بدل شده است و مشخص نیست که این بازیکن چه تصمیمی خواهد گرفت. از طرفی مسی از تمدید با بارسایی‌ها سر باز زده و از طرفی خبرهایی مبنی بر انتقال او به منچسترسیتی در رسانه‌ها پخش می‌شود.

با اینکه بسیاری از رسانه‌ها مدعی شده‌اند که منچسترسیتی تیم آینده لئو مسی در فصل آینده خواهد بود اما اسکای اسپورت گزارش داد گواردیولا از خرید بازیکن سابق خود منصرف شده است.  

سمرا هانتر، خبرنگار اسکای اسپورت با خبر گرفتن از منابع خود در باشگاه منچسترسیتی اظهار داشت که منچسترسیتی درهای خود را برای خرید مسی بسته است.

این خبرنگار اظهار داشت که منچسترسیتی 2 دلیل دارد. یک اینکه مسی از آن فوق ستاره سابقی که بود فاصله گرفته و به شدت افت کرده است. دلیل دوم هم مسائل اقتصادی و بحران مالی در دوران پساکرونایی است.

اسکای اسپورت گزارش داد که اگر مسی به صورت رایگان هم راهی سیتی شود، باشگاه منچستری باید طی هر فصل 100 میلیون یورو به این بازیکن بپردازد. با توجه به مسائل اقتصادی پرداخت چنین پولی برای سیتی بسیار سخت و غیرممکن خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول