اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به بیش از 380 نیازمند منطقه 2 ایلام

رئیس کمیته امداد منطقه 2 ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 38 میلیلارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به 380 نفر از نیازمندان و متقاضیان امداد منطقه 2 ایلام پرداخت شده است.

پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به بیش از 380 نیازمند منطقه 2 ایلام

رمضان سالاری رئیس کمیته امداد منطقه 2 ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: بیش از 38 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان و نیازمندان منطقه 2 در شهرستان ایلام از محل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کمیته امداد در هشت ماهه نخست امسال پرداخت شده است.

وی افزود: این میزان تسهیلات به تعداد بیش از 380 نفر از نیازمندان و متقاضیان امداد این منطقه در زمینه‌های گوناگون پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد منطقه 2 ایلام با بیان اینکه عمده تسهیلات پرداختی در زمینه‌های حمایتی و کارگشایی بوده است، گفت: در این زمینه بیش از 11 میلیارد ریال به بیش از 220 نفر پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال برای نیازمندان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد است تصریح کرد: در این مدت نیز  بیش از 13 میلیارد ریال قرض الحسنه  برای ایجاد بیش از 60 طرح اشتغال زایی در این شهرستان پرداخت شده است.

سالاری در ادامه افزود: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در زمینه‌های تعمیرات مسکن و پرداخت ودیعه از طریق صندوق امداد ولایت از دیگر اقدامات این نهاد بوده و در این زمینه نیز در هشت ماهه امسال بیش از 6 میلیارد ریال به حدود 100 نفر از متقاضیان پرداخت شده است.

انتهای پیام/ 970877

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول