اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

تعطیلی 95 درصد اصناف غیر ضروری خرم‌آباد

فرماندار خرم‌آباد گفت: تا به امروز میزان تعطیلی کسبه‌ای که بر اساس قانون بایستی بسته باشند 95 درصد محقق شده است و اگر گر مردم و کسبه به همین شیوه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند در آینده‌‌ای نزدیک شاهد قطع زنجیره این ویروس منحوس در لرستان هستیم.

تعطیلی 95 درصد اصناف غیر ضروری خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، جعفر طولابی دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس بازدیدهای صورت گرفته در سطح شهر از میزان تعطیلی کسبه در سطح شهر خرم‌آباد رضایتمندی داریم.

وی با بیان اینکه در حدود ۹۵ درصد واحدهایی که باید تعطیل باشند تعطیل شده‌اند، افزود: این اتفاق خوب به علت همکاری رضایت بخش اصناف لرستان با دستگاه‌های اجرایی است.

فرماندار خرم‌آباد با بیان اینکه کسبه خرم‌آباد همیشه با دولت همکاری می‌کنند، تصریح کرد: اگر مردم و کسبه به همین شیوه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند در آینده‌‌ای نزدیک شاهد قطع زنجیره این ویروس منحوس در لرستان هستیم.

طولابی با اشاره به اینکه سلامت مردم مهمترین دغدغه دولت است، تصریح کرد: در راستای حمایت از کسبه تا به امروز ۵۲ میلیارد تومان اعتبار میان هشت هزار واحد صنفی توزیع شده است .

لازم به ذکر است که مجموعه ریالی پرونده‌های تشکیل شده توسط اصناف استان  ۱۰۲ میلیارد تومان بوده که تا به امروز ۵۲ میلیارد آن پرداخت شده و مابقی آن نیز در آینده‌ای نزدیک بین اصناف آسیب دیده از کرونا توزیع می‌شود.

انتهای پیام/۸۵۰۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول