اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

فعالیت60 قرارگاه حافظان سلامت در شهرستان فلاورجان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان گفت: 60 قرارگاه در سطح محلات شهرستان فلاورجان با هدف قطع زنجیره بیماری و در راستای حفظ سلامتی مردم و کمک‌ به کادر درمانی در حال فعالیت هستند.

فعالیت60 قرارگاه حافظان سلامت در شهرستان فلاورجان

به گزارش خبرگزاری فارس از  فلاورجان، جواد فصیحی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد:  محور اصلی برنامه‌های بسیج خدمت خالصانه و مومنانه است و ملت ایران نباید فرهنگ و تفکر بسیجی را فراموش کنند چراکه این فرهنگ بسیج نظام ما را بیمه کرده و با وجود هجمه‌ها و تحریم‌های دشمنان، ملت ایران همچنان به پیش می‌رود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان بیان کرد: با شیوع بیماری کرونا برگزاری آیین‌های مذهبی مانند قبل امکان‌پذیر نبود، اما کانون بسیج  مداحان شهرستان با راه‌اندازی حسینیه سیار در ماه محرم و صفر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در چند نقطه در شهر و روستا‌های بخش مرکزی مناسبت‌های مذکور را گرامی داشتند.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه حافظان سلامت شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی در  شهرستان فلاورجان افزود: ۶۰ قرارگاه در سطح محلات شهرستان فلاورجان با هدف قطع زنجیره بیماری و در راستای حفظ سلامتی مردم و کمک‌ به کادر درمانی در حال فعالیت هستند.

فصیحی عنوان کرد: گشت‌های رضویون و گشت‌های بسیجی محله‌محور هم برای اجرای دستورالعمل ابلاغی ستاد کرونا شهرستان نیز در این زمینه در حال فعالیت هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان اضافه کرد: کمک‌های مومنانه، دلجویی از خانواده شهدا، ضدعفونی و گندزدایی محلات، توزیع ماسک، مسابقات فرهنگی و ورزشی، یادواره شهدای مجازی، پخت نان و توزیع غذای گرم  از جمله برنامه‌های هفته بسیج است.

وی در پایان با بیان اینکه از شیوع کرونا تاکنون بیش از ۱۶ هزار بسته معیشتی گفت: باتوجه به اشتغال اکثرمردم شهرستان فلاورجان در زمینه کشاورزی به توفیق الهی درصدد خواهیم بود که گام های مؤثری در این زمینه برداریم تا این قشر زحمت‌کش نیز بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۷/ک۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول