اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

نشست وزرای دفاع کشورهای عربی خلیج فارس با حضور قطر

نشست وزرای دفاع کشورهای عربی خلیج فارس با حضور وزیر دفاع قطر به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد و حاضرین بر لزوم توسعه همکاری‌ها تأکید کردند.

نشست وزرای دفاع کشورهای عربی خلیج فارس با حضور قطر

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزرای دفاع کشورهای عربی حوزه خلیج فارس، شب گذشته (یکشنبه) در نشستی مجازی بر توسعه همکاری‌های نظامی تأکید کردند.

به گزارش آناتولی، در این نشست که «خالد بن محمد العطیه» وزیر دفاع قطر نیز حضور داشت، حاضرین بر توسعه اقدام مشترک نظامی و در پیش گیری استراتژی نظامی واحد و دفاع مشترک و فرماندهانی نظامی واحد تأکید کردند.

شورای همکاری خلیج فارس در بیانیه خود به جزئیات بیشتری از این نشست اشاره نکرد. 

اما امارات که «محمد احمد البواردی» وزیر دفاع این کشور، میزبان این نشست بود، اعلام کرد که شرکت کنندگان در خصوص اقدام نظامی مشترک به خصوص در زمینه دفاعی گفت‌و‌گو کردند.

این نشست با حضور وزیر دفاع قطر در حالی صورت گرفت که بحران میان دوحه با ریاض و ابوظبی در چهارمین سال خود به سر می‌برد و قطر از ژوئن ۲۰۱۷ تا کنون در محاصره هوایی، زمینی و دریایی امارات و عربستان سعودی قرار دارد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول