اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

برگزاری برنامه‌ای متفاوت برای گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در مازندران گفت: سردار شهید سلیمانی ، برای تک تک ایرانی‌ها، اسوه بی‌بدیل ایثار و شهادت است، در برگزاری مراسم گرامیداشت این شخصیت، تشکیل کارگروه‌های تخصصی را در دستگاه‌ها برای تولید محتوا ضروری است،امسال برنامه‌ای متفاوت خواهیم داشت.

برگزاری برنامه‌ای متفاوت برای گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ظهر امروز در جلسه کمیته فرهنگی و تولیدات ویژه گرامیداشت شهدای مدافع حرم شمال کشور با محوریت سردار شهید حاج "قاسم سلیمانی" بیان کرد: تولید محتوا با موضوع شهدا مهم است، بیشترین ظرفیت فضای مجازی در اینستاگرام است از این رو انتقال مفاهیم کاربردی و با ظرافت هنری به مردم و جامعه هدف ضرورت دارد.

وی افزود: سردار شهید سلیمانی برای تک تک ایرانی‌ها، اسوه بی‌بدیل ایثار و شهادت است، در برگزاری مراسم گرامیداشت این شخصیت، تشکیل کارگروه‌های تخصصی را در دستگاه‌ها برای تولید محتوا ضروری است، در فعالیت‌های فرهنگی هنری باید سعی کنیم از کلیدواژ‌ه‌های جذاب برای جامعه هدف و مخاطبین استفاده کنیم که تأثیرگذاری بیشتری دارد.

زارع با اشاره به اینکه برنامه‌ها باید نسبت به سال‌های گذشته متفاوت‌تر برگزار شود، گفت: در این راستا اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری بسیج هنرمندان و بسیج رسانه برنامه‌هایی را در بستر فضای مجازی تعریف کردند که شعرخوانی با عنوان "او نرفته است"، نمایشگاه عکس "سرباز سردار"، معرفی کتاب‌های شهدای مدافع حرم با عنوان "روایت شام"، خوشنویسی با عنوان "کتابت عشق" و مسابقات رسانه‌ای "تیتر حماسه" از جمله آن‌ها است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران استفاده از ظرفیت رسانه را در این رویداد فرهنگی مهم دانست و اظهار کرد: تأثیرگذاری یک تیتر مناسب، جذاب و پرمخاطب به مراتب از ده‌ها کتاب و سخنرانی بیشتر است و با توجه به تعصبی که مردم به سردار دل‌ها دارند باید از شیوه‌ها و روش‌های جدید و نو برای تولید محتوای هدفمند به‌کارگیری شود.

این مسؤول عنوان کرد: در شرایطی که مردم در بدترین شرایط اقتصادی هستند و شبکه‌های معاند اخبار منفی به کشور مخابره می‌کنند و فضا را ملتهب می‌کنند، مردم‌داری و ساده‌زیستی و قرابت سردار سلیمانی با مقام معظم رهبری و حضورشان در شرایط بحرانی سیل و زلزله فضای عمومی جامعه را آرام می‌کند و مردم همین را از ما انتظار دارند.

وی ادامه داد: جلسات به‌طور مدام و هفتگی در دو بخش برگزاری مراسم پیش کنگره و تولید محتوا در فضای مجازی برگزار شود و با استفاده از تبلیغات محیطی هدفدار و کلیدواژه‌های کوتاه اما پر مفهوم در حوزه ایثار و شهادت تأثیرگذار باشیم. 

زارع با بیان اینکه مسؤولان، این برنامه را یکی از برنامه‌های اصلی و مهم ببینند و در سطح شهرستان‌ها هم برگزار شود، گفت: همچنین تولید محتوا به صورت متمرکز و از کانال این کمیته انجام شود و جریان‌سازی درستی در استان شکل بگیرد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول