اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی مهمترین رسالت حوزه فرهنگی است

فرمانده ارشد سپاه الغدیر با بیان این که بسیاری از ناکارآمدی ها به دلیل فاثله گرفتن از اصل ارزش ها و اهداف انقلاب اسلامی، گفت: ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی مهمترین رسالت حوزه فرهنگی در برابر توطئه های نرم دشمنان است.

ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی  مهمترین رسالت حوزه فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سردار رضا پورشمسی پیش از ظهر امروز در آئین آغاز بکار رویداد بزرگ فرهنگی هنری بسیج که با محوریت دومین کنگره ملی بزرگداشت  چهار هزار شهید استان دارالعباده برگزار شد، با بیان این‌که اندیشه اسلامی ریشه تمام نظامات ایجاد شده در حکومت اسلامی است، اظهار کرد: حوزه فرهنگی به عنوان یکی از حوزه‌های راهبردی انقلاب اسلامی زمانی برای این نظام موثر است که در مسیر اندیشه ولایی و اسلامی حرکت کند.

وی با اشاره به توطئه‌های فرهنگی دشمنان دین و نظام اسلامی، افزود: استکبار جهانی سعی دارد با ورود تمدن غربی در جامعه اسلامی ارزش های انقلاب را کمرنگ و جوانان ایران اسلامی را از مسیر توسعه و پیشرفت منحرف کند.

فرمانده ارشد سپاه الغدیر در ادامه با بیان این‌که تمام نظامات ایجاد شده در کشور باید متناسب با ارزش‌های انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی و نسبت به تعهدات خود پای بند باشند، گفت: متأسفانه رویکرد غربی در برخی از نظامات موجود مانع تأثیرگذاری به موقع آنها شده است.

وی با اشاره به ضرورت استفاده بیش از پیش از ظرفیت بسیج برای توسعه کشور، تصریح کرد: بسیج مستضعفین از جمله نظامات انقلاب اسلامی است که تاکنون کمترین تغییرات را نسبت به دیگر نظامات حکومت اسلامی داشته و به همین دلیل امروز منشأ برکات فراوانی است.

سردار پورشمسی با بیان این‌که بسیاری از ناکارآمدی‌های موجود به دلیل فاصله گرفتن از اصل ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی است. خاطرنشان کرد: تولیدات فرهنگی، هنری و رسانه ای از جمله ابزارهای موثر برای مقابله با توطئه‌های نرم دشمنان نظام اسلامی است که باید بیش از پیش تقویت شوند.

فرمانده سپاه الغدیر ترویج صحیح سبک زندگی ایرانی اسلامی را مهمترین رسالت حوزه فرهنگی در شرایط کنونی دانست و بیان کرد: دشمنان به دنبال تغییر سبک زندگی اسلامی هستند و این توطئه را با تولید محصولات فرهنگی غربی اجرایی می‌کنند.

وی در پایان با بیان این‌که حفظ اصل نظام، حفظ ولایت فقیه و حراست از ارزش های دینی باید ملاک عمل تولید کنندگان محصولات فرهنگی قرار گیرد، تأکید کرد: ما به عنوان یک شیعه باید تلاش کنیم تا جامعه اسلامی را برای ظهور امام عصر(عج) آماده سازیم.

انتهای پیام/ر

 


 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول