اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

ادامه تعطیلی اردوی تفنگ؛ مسئله شخصی یا آسیب به منافع ملی؟

با توجه به تعطیلی اردوی تیم ملی تفنگ، برنامه فدراسیون در خصوص ملی‌پوشان المپیکی هنوز مشخص نیست.

ادامه تعطیلی اردوی تفنگ؛ مسئله شخصی یا آسیب به منافع ملی؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کاروان تیراندازی ایران برای حضور در بازی‌های المپیک توکیو ۶ سهمیه کسب کرد که از این بین ۴ سهمیه به تیم ملی تفنگ ایران اختصاص دارد اما بیش از ۲ ماه است که خبری از اردوی تیم ملی نیست و نشست‌ها و جلسات مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش هم به نظر کارساز نشده است.

* اقدامات مسئولان ورزش برای مشکل تیراندازی کارساز نشد

بعد از انتقادات الهام هاشمی از وضعیت تمرینی تیم ملی تفنگ و همین طور عدم تمدید قرارداد با این مربی، تیراندازان برای حمایت از مربی خود تصمیم به ترک اردو گرفتند.

برای حل مشکل ایجاد شده، مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش ۴ جلسه مختلف را با علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی و همین طور الهام هاشمی برگزار کردند اما این جلسات نتیجه نداد و خبری از بازگشت ملی‌پوشان به اردو نشد تا همچنان بحران در این تیم باقی بماند.

کمیته ملی المپیک هم بعد از مدتی اعلام کرد مشکل تیراندازی شخصی نیست و آنها در امور داخلی فدراسیون‌ها دخالت ندارند و تنها برای حل مشکلات و حمایت در کنار فدراسیون‌ها هستند.
* تمرکز رئیس روی اهداف پروازی

با وجود انتقادات مطرح شده و برگزاری نشست‌های مختلف به نظر می‌رسد علی دادگر تمام توجه خود را به اهداف پروازی داده و برای برگزاری لیگ در این رشته تلاش خود را به کار گرفته اما با وجود تاکید سرمربی تفنگ برای برگزاری لیگ، هنوز خبری از برگزاری مسابقات نیست.

علی دادگر در حالی جلسات مختلف را برای اهداف پروازی برگزار می‌کند که این رشته نه تنها سهمیه المپیک را کسب نکرده بلکه جایگاه معتبری در آسیا و جهان ندارد اما از زمان حضور دادگر در فدراسیون تمرکز زیادی روی این رشته شده است که برخی این توجهات را به دلیل حضور فرزند رئیس در این رشته می‌دانند.

* توافق یا پابان همکاری هاشمی؟
الهام هاشمی هم در مصاحبه اخیر خود تاکید کرد اگر فدراسیون شرایط او را می‌پذیرد وی در تمرینات حاضر شود در غیر این صورت بهتر است سرمربی تیم ملی معرفی شده تا بیش از این به ملی‌پوشان آسیب نرسد.

هاشمی در این باره گفت: من دوست دارم هر چه سریعتر این مشکل حل شود. متاسفانه هنوز مشکل حل نشده و بچه‌ها از تمرینات عقب مانده‌اند.

با وجود اینکه دو ماه از تعطیلی تمرینات می‌گذرد هنوز مشخص نیست فدراسیون درباره سرمربی تیم ملی و برنامه ملی‌پوشان تفنگ ایران چه تصمیمی دارد، این در حالی است که فرصت زیادی به بازی‌های المپیک توکیو باقی نمانده و به نظر می‌رسد با اختلافات مطرح شده، منافع ملی فراموش شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول