اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

حمایت قاطع و صد درصدی دستگاه قضا از آمران به معروف و ناهیان از منکر

دادستان زنجان از حمایت قاطع و صد درصدی دستگاه قضا از آمران به معروف و ناهیان از منکر خبر داد.

حمایت قاطع و  صد درصدی دستگاه قضا از آمران به معروف و ناهیان از منکر

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، حجت‌الاسلام محسن کرمی ضمن تبریک هفته بسیج به خانواده‌های معزز شهدا و ولی نعمتان انقلاب، بسیجیان مومن، انقلابی و متدین و ضمن پاسداشت خدمات ارزنده بسیجیان به اسلام و انقلاب و دعا برای اتصال این انقلاب به ظهور امام زمان (عج)، از حمایت قاطع و صد در صدی دستگاه قضایی از آمران به معروف و ناهیان از منکر خبر داد.
وی افزود: در ایامی که عده‌ای برای انجام این فریضه دینی جان خود را از دست می‌دهند و مورد انواع تهمت‌ها، توهین‌ها و آسیب‌ها قرار می‌گیرند، اهمیت توجه به این فریضه بیش از پیش آشکار می‌شود.
دادستان زنجان با بیان اینکه اقدامات اخیر این دادستانی در برخورد با برخی اصناف و پلمپ موقت برخی دیگر در راستای حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر بوده است، تصریح کرد: دشمن درصدد هنجارشکنی و تضعیف شعائر دینی در جامعه است، ولی تفکر بسیجی مانع اصلی این جریان بوده و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
کرمی اظهار کرد: هر کس  در راستای ممانعت از اجرای این فریضه دینی حرکتی داشته باشد با برخورد قاطع دستگاه قضائی مواجه خواهد شد و از امت حزب‌الله می‌خواهیم با حساسیت لازم در انجام این فریضه مواضع شایسته داشته باشند و مطمئن باشند دستگاه قضایی از اجرای این فریضه حمایت قاطع خواهد کرد.

انتهای پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول