اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

تولید دستگاه محلول‌پاش مجهز به حسگر اکسیژن خون در ساوه

مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه گفت: با حمایت مرکز رشد این دانشگاه دستگاه محلول‌پاش ضدعفونی‌کننده با فناوری‌های جدید الکترونیکی در این مرکز تولید شد.

تولید دستگاه محلول‌پاش مجهز به حسگر اکسیژن خون در ساوه

علی الیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوه، با اشاره به اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه در راستای مبارزه با بیماری کرونا اظهار کرد: با حمایت مرکز رشد این دانشگاه دستگاه محلول‌پاش ضدعفونی‌کننده با فناوری‌های جدید الکترونیکی در این مرکز تولید شد.

وی افزود: این دستگاه در اماکن عمومی مورد استفاده قرار گرفته در حالی که حس‌گر اندازه‌گیری اکسیژن خون و ضربان قلب افراد نیز بر روی این دستگاه تعبیه شده است.

مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه بیان کرد: اندازه‌گیری اکسیژن خون در بیماران کرونایی حائز اهمیت بوده و به منظور بررسی وخامت حال بیماران باید مدنظر باشد.

الیاسی خاطرنشان کرد: این دستگاه محلول‌پاش همراه با حس‌گر اندازه‌گیری اکسیژن خون ۲ قابلیت کاربردی و مهم در زمینه مقابله با کرونا داشته و در راستای تشخیص بیماران و جلوگیری از شیوع ویروس نقش بسزایی دارد.

وی عنوان کرد: مأموریت اصلی مرکز رشد توسعه کسب و کارهای نوپا و فناورانه در تمام عرصه‌های علمی با محوریت فرآورده‌های طبیعی است.

مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۷ واحد فناور در مرکز رشد دانشگاه ساوه مستقر و در حال تولید محصولات مختلف هستند.

الیاسی از حمایت ۶ ماه تا یک ساله مرکز رشد از شرکت‌های دانش‌بنیان و واحد‌های نوپا در راستای توسعه فضای علمی و کسب و کار خبر داد.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول