اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

مسابقات لیگ و قهرمانی کشور ووشو امسال برگزار می شود

سرپرست کمیته مسابقات و لیگ فدراسیون ووشو گفت: رقابتهای لیگ ووشو سال 99 را به صورت متمرکز طی دو مرحله رفت و برگشت انجام خواهیم داد.

مسابقات لیگ و قهرمانی کشور ووشو امسال برگزار می شود

مهدی خانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزش خبرگزاری فارس در خصوص برگزار کردن مسابقات مجازی ووشو، اظهار داشت: بخشنامه رقابتهای مجازی تالو قهرمانی کشور را به تمامی استان‌ها ابلاغ کردیم تا پیکاری‌های درون استانی‌شان را برگزار کنند. تا آخر آبان ماه هم فرصت داشتند تا تیم‌های منتخب خودشان را انتخاب کنند. تیم‌های استانی نیز از یکم تا 10 آذر ماه فرصت دارند ثبت‌نام اسامی نفرات‌شان را انجام دهند. همچنین از روز 15 آذر ماه تیم‌ها فرصت دارند تا فیلم و مدارک بخش تالو را بفرستند. فیلم‌ها توسط داوران بازبینی و مورد قضاوت قرار می‌گیرد و در نهایت تا آخر آذر ماه نتایج اعلام و نفرات برتر معرفی خواهند شد. به برترین ها نیز حکم مجازی اهدا می‌شود.

سرپرست کمیته مسابقات ووشو درباره برگزاری لیگ برتر ساندا و تالو هم عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی که داشتیم، سعی داریم تا اواخر دی ماه یا اوایل بهمن ماه، مسابقات لیگ سال 99 را به صورت متمرکز انجام دهیم. امسال به خاطر شیوع ویروس کرونا از تمامی حاضران در مسابقات لیگ، تست PCR خواهیم گرفت و سپس آنها وارد قرنطینه می‌شوند تا بازی‌های دور رفت برگزار ‌شود. احتمالا اواخر بهمن ماه یا اوایل اسفند ماه دور برگشت لیگ برگزار شود.

خانی در مورد آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت در لیگ برتر ووشو نیزگفت: تیم‌های که خواستار شرکت در لیگ برتر امسال هستند تا ششم دی ماه فرصت دارند تا اعلام آمادگی و ثبت نام خود را انجام دهند. چگونگی و نحوه برگزاری لیگ هم بستگی به تعداد تیم‌ها شرکت کننده دارد که پس از مشخص شدن تعداد تیم‌ها، برنامه‌ریزی نهایی را انجام می‌دهیم.

وی خاطرنشان کرد: تا آخر سال99 هم مسابقات تالو قهرمانی کشور را هم به صورت متمرکز برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول