اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

طرح «ناظران سلامت» در استان سمنان اجرا می‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: طرح «ناظران سلامت» با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی این استان اجرا می‌شود.

طرح «ناظران سلامت» در استان سمنان اجرا می‌شود

مظفر محمدخانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: طرح «ناظران سلامت» با رویکرد ارائه خدمات داوطلبانه و با رعایت کرامت انسانی بهره‌وران و همچنین حفظ سلامت جوانان و داوطلبان مشارکت‌کننده در این طرح اجرا می‌شود.

وی با اشاره به مشارکت جمعیت هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی در اجرای طرح ناظران سلامت افزود: پس از اجرای طرح آمران سلامت، این بار طرح ناظران سلامت با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود در راستای حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها و به‌منظور مقابله با ویروس کرونا اجرا می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از توافقات به عمل آمده بین جمعیت هلال احمر و دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان و شاهرود خبر داد.

محمدخانی گفت: معرفی ۱۱۰ عضو فعال در استان سمنان به دانشگاه علوم پزشکی، حضور اعضا در کارگاه آموزشی از طریق وبینار، حضور در ادارات، مراکز ارائه خدمات عمومی مردمی به جهت نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی از سوی مراکز بهداشت، ارائه آموزش‌های عمومی کسبه و ارائه گزارش روزانه به ستاد و مراکز بهداشت (شهرستان‌ها) از تعهدات جمعیت هلال احمر در راستای اجرای توافقات این نهاد عام‌المنفعه با دانشگاه علوم پزشکی است.

وی با اشاره به هدف اجرای طرح ناظران سلامت اظهار کرد: این طرح در قالب همکاری جوانان، داوطلبان و امدادگران با بازرسان سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی استان در زمینه کنترل و نظارت بر حسن اجرای پروتکل‌های بهداشتی و در راستای صیانت از سلامت هم‌وطنان و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا انجام می‌شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول