اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

افتتاح کانال بسیج دانش‌آموزی در شبکه شاد مازندران/ برگزاری تریبون آزاد مجازی

عضو مجمع همفکری بسیج دانش آموزی مازندران گفت: کانال بسیج دانش‌آموزی در شبکه شاد امروز به صورت زنده در این شبکه با حضور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران و فرمانده سپاه کربلا افتتاح می‌شود.

افتتاح کانال بسیج دانش‌آموزی در شبکه شاد مازندران/ برگزاری تریبون آزاد مجازی

خبرگزاری فارس ـ لشکر سلیمانی‌ها ؛ ویژه‌نامه هفته بزرگداشت بسیج| محمد محمدی عضو مجمع همفکری بسیج دانش‌آموزی استان مازندران  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با بیان اینکه سازمان بسیج دانش‌آموزی از سال ۶۳ در کشور شروع به کار کرد، افزود: مجمع همفکری بسیج دانش آموزی  در کمک به پیگیری مطالبات دانش‌آموزان و همچنین در تحقق تحول سند بنیادین به نام فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی دانش آموزان بسیار موثر است.

وی با اشاره به دانش‌آموزان تراز انقلاب و تمدن‌ساز خاطرنشان کرد: بسیج دانش‌آموزی بستر تمدن‌سازی را مهیا می‌کند و نیاز است که در گام دوم انقلاب با توجه به بیانیه مقام معظم رهبری، تمدن‌سازی برای ظهور حضرت قائم (عج) و ایجاد این گفتمان در مدارس افزایش یابد.

عضو مجمع همفکری بسیج دانش‌آموزی مازندران افزود: بسیج دانش‌آموزی استان با تشکیل مدارس تربیتی و فرهنگی و کانون‌های فرهنگی، تبلیغی آماده برگزاری چالش‌ها و برنامه‌ها برای تربیت دانش‌آموزان تشکیلاتی است، یکی از این فعالیت‌ها برگزاری دوره‌های تشکیلاتی در سطح مدارس استان است.

محمدی در ادامه به برنامه‌های متعدد بسیج دانش‌آموزی در هفته بسیج اشاره کرد و یادآور شد: کانال بسیج دانش‌آموزی در شبکه شاد امروز به صورت زنده در این شبکه با حضور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران و فرمانده سپاه کربلا افتتاح می‌شود.

وی در حوزه دانش‌آموزی با بیان اینکه یادواره شهدای فریدونکنار و اربعین شهدای خان‌طومان نیز به صورت مجازی برگزار شد، افزود: تجلیل از بسیجیان کنکور امسال که رتبه زیر ۱۰۰ را کسب کردند نیز در هفته بسیج در سطح استان مازندران برگزار می‌شود.

 مشاور استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران همچنین از برگزاری تریبون آزاد آگاه‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در شبکه شاد خبر داد و گفت: بازدید علمی از کارخانه سیمان به صورت لایو و همچنین پویش "من از دشمن نمی‌ترسم" از برنامه‌های هفته بسیج است.

وی در پایان با بیان اینکه ده‌ها برنامه دیگر از سوی بسیج دانش‌آموزی در این هفته برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: امید است تا در هفته بسیج با برنامه‌ها و رویکردهای فرهنگی، اجتماعی، علمی و پژوهشی بتوانیم دانش‌آموزان تمدن‌ساز و تشکیلاتی برای گام دوم انقلاب و ایران اسلامی تربیت کنیم، دیروز جبهه خود مدرسه بود و امروز مدرسه جبهه است.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول