اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

باید آرامستان تویسرکان سریعتر تعیین تکلیف شود

امام جمعه تویسرکان خواستار تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر آرامستان تویسرکان شد و گفت: باید متخصصان امر در خصوص نحوه حل مشکل آن به نتیجه‌گیری و جمع‌بندی برسند.

باید آرامستان تویسرکان سریعتر تعیین تکلیف شود

حجت‌الاسلام مرتضی موحدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به مشکل آرامستان تویسرکان اظهار کرد: نظر در مورد آرامستان تویسرکان بحثی فنی است و باید متخصصان امر در این خصوص به نتیجه‌گیری و جمع‌بندی برسند.

وی با تاکید بر اینکه فرمانداری، مسکن و شهرسازی، شورای شهر و شهرداری مسول و موظف هستند به این مشکل به صورت کارشناسی رسیدگی کنند گفت: این مسئله، موضوعی نیست که من بتوانم صحبتی داشته باشم.

امام جمعه تویسرکان ادامه داد: اگر نظر کارشناسی بر این است که آرمستان به بیرون از شهر برود که باید انتقال یابد اما اگر جمع‌بندی صاحب‌نظران بر این است که این آرامستان توسعه یابد، باید این کار صورت گیرد که این مسئله وظیفه متولیان است.

وی ضمن تاکید بر اینکه این مسئله نباید شخص‌محور باشد و باید در شورای تخصصی به صورت تخصصی و ویژه بررسی شود گفت: باید در مکان‌یابی آینده‌نگری باشد و همه جوانب از جمله محیط زیستی مدنظر قرار گیرد و به جمع‌بندی برسند.

موحدی با بیان اینکه این مشکل باید هر چه سریع‌تر حل و فصل شود گفت: نبودن قبر کوتاهی متولیان است و باید زودتر به فکر حل مشکل بودند و الان نیز باید در اولین فرصت این مشکل را حل کنند.

انتهای پیام/ 89010/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول