اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

استمهال وام بانکی و تأمین مواد اولیه عمده مشکلات تولیدکنندگان

رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور مشکلات عدیده تولیدکنندگان را در تأمین مواد اولیه، گردش مالی و نقدینگی، استمهال وام بانکی دانست.

استمهال وام بانکی و تأمین مواد اولیه عمده مشکلات تولیدکنندگان

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، سردار سرتیپ علی حسین رعیتی فرد در حاشیه بازدید از یک واحد تولیدی در شهر صنعتی کاوه در جمع خبرنگاران گفت: سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور برای سال جهش تولید برنامه‌های خوب را پیش‌بینی کرده تا در کنار تولیدکنندگان و کارگران که به‌عنوان رزمندگان جنگ اقتصادی هستند تلاش کند تا چرخ تولید را بچرخاند تا هیچ صنعتی با رکود مواجه نشود.

وی با اشاره به اینکه همه تلاش در سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور رفع موانع تولید است افزود: تلاش می‌شود با حضور در شهرک‌های صنعتی معادن و کارخانجات به ستاد تسهیل و کارگروه رفع موانع تولید در استان‌ها کمک کنیم تا در خصوص مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی تسهیلگری شود و با به حداقل رساندن مشکلات بین بخشی چرخ تولید را بیش از پیش بچرخانیم.

رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور بیان کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر در تحریم قرار داریم این فرصت مناسبی برای تولیدکنندگان است که با ارتقا تولید هم نیاز کشور را تأمین کنند و هم بازار صادراتی خارج از کشور را به‌عنوان بازار هدف خود قرار دهند.

رعیتی فرد با تأکید بر اینکه دانش فنی ایرانی، تخصص و تعهد و همچنین منابع سرشار در سرزمین ایران اسلامی می‌تواند در این شرایط کمک‌حال صنعت باشد تصریح کرد: باید با فراهم کردن شرایط در کنار منابع و ظرفیت موجود تهدید تحریم را با کمک صنعتگر به تولید و فرصتی برای جهش تولید تبدیل کنیم.

رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور مشکلات عدیده تولیدکنندگان را در تأمین مواد اولیه، گردش مالی و نقدینگی، استمهال وام بانکی دانست و اضافه کرد: واحدهای تولیدی در این خصوص مشکلاتی را دارند که با عنایت رئیس قوه قضاییه و ستاد تسهیل وزارت صمت تلاش می‌شود تا این مسائل را به حداقل رسانده و با کمکی که در تأمین مواد اولیه و کمک به گردش مالی و نقدینگی می‌کند چراغ تولید داخلی را روشن نگه داریم.

وی عنوان کرد: به عنوان سرباز نظام در کنار تولیدکنندگان هستیم همان‌طور که در دوران دفاع مقدس همه در کنار رزمندگان بودند امروز هم در جنگ اقتصادی نیروهای مسلح در کنار تولیدکنندگان هستند تا چرخ تولید بچرخد و در این ایام که کرونا مشکلاتی را ایجاد کرده تولید را با قدرت تمام ادامه دهند.

به گزارش فارس در حاشیه حضور رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور پایگاه بسیج کارگری شهید عباس بابایی در شرکت دینا استیل کاوه تولیدکننده قاشق و چنگال افتتاح و مسئولان با حضور در خط تولید این شرکت از روند تولید در این کارخانه بازدید به عمل آوردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول