اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

وزارت بهداشت کمبود تجهیزات بیمارستان‌ها را جبران کند

نماینده ایلام در مجلس از قول مساعد معاون درمان وزیر بهداشت برای ارسال تجهیزات بیشتر به مراکز بهداشتی این استان و رفع کاستی‌ها در این حوزه‌ خبر داد.

وزارت بهداشت کمبود تجهیزات بیمارستان‌ها را جبران کند

سارا فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به دیدارش با معاون درمان وزیر بهداشت اظهار داشت: برای پیگیری مطالبات حوزه درمان استان ایلام با قاسم جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت دیدار کردم. 

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی در این اظهار داشت: با توجه به وضعیت بغرنج این استان در مواجهه با ویروس کرونا و سیر تصاعدی مبتلایان به این بیماری و افزایش آمار فوتی‌ها در استان، پیگیری مطالبات و گرفتن تجهیزات مورد نیاز بیمارستان‌های ایلام بسیار ضروری است، لذا این انتظار از وزارت بهداشت وجود دارد که هر چه سریع‌تر نیازمندی‌های بیمارستان بویژه در استان‌ها و شهرستان‌ها را تامین کند. 

وی خاطرنشان کرد: تهیه اکسیژن ساز و دیگر اقلام پزشکی برای بیمارستان‌های استان ایلام را مطالبه کردم که معاونت درمان وزیر بهداشت قول داد با اولویت‌بندی نیازمندی‌های شهرستان‌های استان، ظرف هفته آینده بخشی از این تجهیزات را به ایلام ارسال کنند.

در این دیدار نماینده ایلام در مجلس از جان بابایی پیرامون اظهارنظرشان در سفر به ایلام که گفته بود باید علت افزایش بیماری کرونا را خارج از بیمارستان‌ها جستجو کرد توضیح خواست که معاون درمان وزیر بهداشت در پاسخ گفت: منظور بنده را بد انعکاس دادند؛ منظور بنده این بود که ما در بیمارستان‌ها تمام توان خود را صرف می‌کنیم که مردم را نجات دهیم اما اگر در بیرون از بیمارستان مردم پروتکل‌ها را رعایت نکنند و محدودیت‌ها را نپذیرند، سلامت شان به خطر می‌افتد و آمار مبتلایان بالا می‌رود. 

وی تصریح کرد: جان بابایی معاون وزیر بهداشت در این دیدار ضمن تاکید بر نیاز مبرم استان ایلام به تجهیزات پزشکی، در پاسخ به مطالبه نماینده ایلام در مجلس برای نیازمندی‌های بیمارستان‌های این استان اعلام کرد که در اسرع وقت 2 دستگاه سی تی اسکن به بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان ایوان و بیمارستان امام علی(ع) شهرستان چرداول اختصاص داده می‌شود.

فلاحی همچنین تصریح کرد:‌ معاون وزیر بهداشت در این دیدار اعلام کرد دوران دفاع مقدس در استان ایلام رزمنده بوده و تمام شهرهای استان را می‌شناسد و به مردم استان ایلام علاقه دارد و طی این دوران بحران کرونا، ایلام در زمره استان‌هایی بوده که به نسبت سایر استان‌ها از آن بازدید بیشتری داشته و در آینده نیز به این استان سفر خواهد کرد و تاکنون از نهادها و خیرین مختلف نیز برای تامین نیازمندی‌های ایلام درخواست کمک و مساعدت کرده‌ است. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول