اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

کاهش 57 درصدی تردد از ورودی‌های چهارمحال و بختیاری

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از کاهش 13 درصدی تردد خودروئی در شهرها و کاهش 57 درصدی تردد از ورودی‌های استان در دومین روز از اعمال محدودیت‌ها خبر داد.

کاهش 57 درصدی تردد از ورودی‌های چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد عزیزالله روشن عصر امروز در جلسه کارگروه مقابله با ویروس کرونا در محل استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: در دو روز ابتدایی اعمال محدودیت‌ها، تردد در استان 13 درصد نسبت به هفته گذشته کاهش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در ورودی و خروجی‌های استان نیز در روز اول اعمال محدودیت تردد دوهفته‌ای  32 درصد و در روز دوم 51 درصد کاهش تردد صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: افزایش نرخ کرایه‌های ناوگان حمل و نقل به دلیل رعایت فاصله‌گذاری و استفاده 50 درصدی از ظرفیت  است که اگر در این خصوص شاهد تخلفی از سوی شرکت‌های حمل و نقل شویم با جدیت برخورد خواهد شد.

روشن تاکید کرد: بعضی از تخلفات و استفاده بیش از 50 درصدی ظرفیت در ناوگان حمل و نقل جاده‌ای به دلیل عدم نظارت در استان‌های مبدا صورت می‌گیرد اما به صورت ویژه این موضوع مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول