اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

کار دلی جهادی‌های دلیجان در مناطق محروم/ نیازمندان رایگان ویزیت می‌شوند

فرمانده سپاه شهرستان دلیجان گفت: به‌واسطه شیوع بیماری کرونا تجمعی به مناسبت هفته بسیج صورت نگرفت در حالی که گروه‌های جهادی جهت ویزیت رایگان به مناطق محروم اعزام شدند.

کار دلی جهادی‌های دلیجان در مناطق محروم/ نیازمندان رایگان ویزیت می‌شوند

خبرگزاری فارس ـ لشکر سلیمانی‌ها؛ ویژه‌نامه هفته بزرگداشت بسیج| مهدی نباتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ۴۰ عنوان برنامه در شهرستان دلیجان با همکاری سپاه و دیگر دستگاه‌های مربوط اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی از مهمترین برنامه‌های این هفته بوده که شامل استخر ذخیره آب، جوی آب کشاورزی و لایروبی قنات است و در راستای اشتغال‌زایی نقش بسزایی دارد.

فرمانده سپاه شهرستان دلیجان بیان کرد: طرح کمک مؤمنانه در هفته بسیج در راستای کمک به اقشار ضعیف جامعه با همکاری بسیجیان در شهرستان دلیجان اجرا می‌شود.

نباتی ادامه داد: اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی در قالب کمک به رفع بیماری کرونا با همکاری شبکه بهداشت نیز از دیگر برنامه‌های هفته بسیج بوده که گروه‌های جهادی با اطلاع‌رسانی در فضای مجازی، کمک به بیماران در منازل و بیمارستان‌ در اجرای این طرح مشارکت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: تهیه مواد بهداشتی، ضدعفونی‌کننده و ماسک برای خانواده‌ها، تهیه تاریخ شفاهی دفاع مقدس از رزمندگان و بسیجیان، تجلیل از جهادگران بسیجی و بسیجیان نمونه از جمله برنامه‌های هفته بسیج به شمار می‌رود.

فرمانده سپاه شهرستان دلیجان تصریح کرد: به‌واسطه شیوع بیماری کرونا تجمعی به مناسبت هفته بسیج صورت نگرفت در حالی که گروه‌های جهادی جهت ویزیت رایگان به مناطق محروم اعزام شدند.

نباتی گفت: گشت رضوییون در قالب کمک به همکاران ناجا در راستای امنیت پایدار در سطح شهرستان نیز اجرا شد.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول