اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

وزیر خارجه سعودی دیدار بن سلمان با نتانیاهو را تکذیب کرد

وزیر امور خارجه عربستان سعودی با انتشار پیامی در توئیتر دیدار ولی‌عهد رژیم سعودی با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد.

وزیر خارجه سعودی دیدار بن سلمان با نتانیاهو را تکذیب کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبر‌گزاری فارس، «فیصل بن فرحان»، وزیر امور خارجه رژیم سعودی با انتشار پیامی در توئیتر دیدار «محمد بن سلمان»، ولی‌عهد این رژیم با «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد. 

فرحان در این پیام نوشت: «من گزارش‌ رسانه‌ها را درباره دیدار اد‌عایی میان اعلی حضرت ولیعهد (محمد بن سلمان) و مقامات اسرائیلی در جریان سفر مایک پامپئو را مشاهده کرده‌ام.» 

وی در ادامه این پیام نوشت: «چنین دیداری صورت نگرفت. تنها افراد حاضر، مقام‌های آمریکایی‌ و سعودی بودند.»

ساعاتی پیش نشریه «وال استریت» گزارش کرد که یک منبع سعودی در گفت‌وگو با این نشریه گفت که بنیامین نتانیاهو و محمد بن سلمان درباره موضوعاتی حول ایران و همچنین توافق سازش بین ریاض و تل‌آویو صحبت کرده‌اند.

به نوشته وال‌استریت ژورنال، این منبع سعودی که یکی از مشاوران ارشد کابینه آل‌سعود و آگاه به جزئیات این دیدار است، توضیح داد: «آنها درباره مسائل مختلفی از جمله عادی‌سازی روابط و همچنین ایران صحبت کردند اما هیچ توافق مرتبطی حاصل نشد. این جلسه چند ساعتی طول کشید» (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول