اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تخلف ثبت‌شده رانندگان مجاز پس از رفع محدودیت، اصلاح می‌شود

سخنگوی ستاد استانی مقابه با کرونا در اصفهان گفت: تخلف ثبت شده رانندگان دارای مجوز تردد در زمان محدودیت کرونا توسط دوربین‌های ثبت تخلفات، پس از پایان اجرای طرح اعمال محدودیت اصلاح می‌شود.

تخلف ثبت‌شده رانندگان مجاز پس از رفع محدودیت، اصلاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و اموربین‌الملل استانداری اصفهان،حجت‌اله غلامی گفت‌: با اشاره به سازوکار تردد کارکنان واحدهای تولیدی فعال و شرکت‌ها افزود: همزمان با آغاز محدودیت‌های تردد با پیش‌بینی سازوکاری برای افرادی که بصورت شیفتی در واحدهای خدماتی، بهداشتی و صنایع کار می‌کنند مقرر شد اسامی آنها برای صدور مجوز تردد توسط فرمانداری‌ها، اتحادیه‌ها و دستگاه‌های اجرایی اخذ شود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان با اشاره به پیامک ارسالی به این افراد مبنی بر ثبت تخلف تردد آنها اظهار داشت:  پس از ۱۵ روز از  پایان اجرای طرح با اعلام اسامی رانندگان دارای مجوز تردد به پلیس راهور، تخلف آنها اصلاح و مجاز می‌شود.

وی با اشاره به آخرین وضعیت اجرای محدودیت کرونایی در اصفهان گفت: بر اساس گزارش‌های دریافتی و بررسی‌های صورت گرفته در روز دوم اجرای محدودیت‌های کرونایی، بیش از ۷۵ درصد از اصناف استان، این محدودیت‌ها را رعایت کردند

غلامی افزود: امروز نسبت روز گذشته رعایت محدودیت‌های کرونایی در حوزه اصناف و مشاغل تعیین شده بدلیل حضور نیروهای بازرسی و نظارت مطلوب بود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان ادامه داد: روز گذشته برخی فروشگاه‌ها و واحدهای تولیدی که فعالیت آنها ممنوع بود، محدودیت‌ها را رعایت نکرده بودند که با حضور تیم‌های بازرسی اتاق اصناف و تعزیرات و تذکرات داده شده به این دستور تمکین کردند.

وی افزود: در مجموع وضعیت رعایت ممنوعیت فعالیت مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ در شهرهای دارای وضعیت قرمز و مشاغل گروه‌های ۳ و ۴ در شهرهای نارنجی و در کلانشهر اصفهان و شهرهای مرکزی استان به نسبت شهرهای حاشیه‌ای و اطراف بسیار بهتر بود که پیش‌بینی می‌شود تا ۲ روز آینده این وضعیت مطلوب‌تر شود.

غلامی در باره وضعیت ممنوعیت ترددها گفت: روز گذشته میزان حجم ترددهای ممنوع در ورودی‌های استان و بین شهری با کاهش ۱۰ درصدی و امروز با کاهش ۱۵ درصدی همراه بود.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول