اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

نتانیاهو، وزیرخارجه و وزیر جنگ را در جریان سفر خود به عربستان قرار نداده است

یک روزنامه صهیونیستی فاش کرد که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، وزیر جنگ و وزیر خارجه این رژیم را در جریان سفر خود به عربستان سعودی قرار نداده است.

نتانیاهو، وزیرخارجه و وزیر جنگ را در جریان سفر خود به عربستان قرار نداده است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، روزنامه صهیونیستی «جروزالم پوست»، امروز (دوشنبه)، جزئیات جدیدی از سفر محرمانه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به عربستان سعودی را افشا کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه «روسیا الیوم»، روزنامه صهیونیستی جروزالم پوست به نقل از منابع سیاسی گزارش داد که نتانیاهو، «گابی اشکنازی» وزیر خارجه و «بنی گانتز» وزیر جنگ این رژیم را در جریان سفر محرمانه خود به عربستان سعودی قرار نداده است.

روزنامه یادشده همچنین اشاره کرد که در این سفر «یوسی کوهن» رئیس دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) نتانیاهو را همراه کرده است.

این گزارش در حالی است که نتانیاهو، پیشتر، گانتز را  در جریان توافق عادی‌سازی روابط با امارات و بحرین نیز قرار نداده بود.

 این ماجرا از آنجا شروع شد که رسانه‌های صهیونیستی، روز گذشته، خبر دادند، نخست‌وزیر این رژیم طی سفر به عربستان سعودی، با «محمد بن سلمان» ولی‌عهد رژیم آل سعود دیدار کرده است.

یک منبع سعودی نیز در گفت‌وگو با نشریه آمریکایی «وال‌استریت ژورنال» ضمن تأیید این خبر، فاش کرد که بنیامین نتانیاه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و محمد بن سلمان ولی‌عهد رژیم سعودی درباره موضوعاتی از جمله ایران و همچنین توافق سازش میان ریاض و تل‌آویو گفت‌و‌گو کرده‌اند.

علی‌رغم گزارش‌ رسانه‌های معتبر، وزیر امور خارجه عربستان سعودی با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر دیدار ولی‌عهد رژیم سعودی با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد.

خبرگزاری رویترز نیز در این خصوص گزارش داد که بنیامین نتانیاهو در نشست حزب «لیکود» از ارائه توضیحات درباره صحت داشتن ماجرای دیدار با ولی‌عهد سعودی در خاک عربستان طفره رفته و به سؤال پاسخ نداده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول