اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

99 درصد پیام‌نوری‌ها بومی هستند

رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان با اشاره به اینکه 99 درصد پیام‌نوری‌ها بومی هستند، گفت: ثبت نام بیست و یکمین دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از پنجم آذرماه سال جاری آغاز می شود و تا ۱۲ آذرماه ادامه خواهد داشت.

99 درصد پیام‌نوری‌ها بومی هستند

علی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر هماهنگی‌های لازم با سازمان سنجش آموزش کشور انجام شده و متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور می‌توانند در مهلت مقرر با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان زمان برگزاری آزمون این دوره را ۱۷ بهمن ماه اعلام و تاکید کرد: طبیعتاً با توجه به محدودیت‌های ناشی از کرونا و تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا، این تاریخ ممکن است تغییر کند.

وی اظهار داشت: داوطلبان پذیرفته شده در دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور، از ترم دوم وارد دانشگاه می‌شوند و دروس دوره دانش‌پذیری آنها که در آزمون فراگیر مورد سنجش قرار می‌گیرد، به عنوان ترم اول محسوب می‌شود.

محمدی با عنوان اینکه این دانشجویان از همه تسهیلات و مزایای دانشگاه مانند دیگر دانشجویان برخوردار خواهند بود، تصریح کرد: مدرک دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد، طول دوره تحصیل، تعداد واحدها و همچنین میزان برخورداری دانشجویان از تسهیلات وام، کالا کارت و دیگر خدمات دانشگاه هیچ تفاوتی با دیگر دانشجویان نخواهد داشت و به صورت یکسان است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان با اشاره به اینکه دانشگاه پیام‌نور برای دسترسی علاقه‌مندان در اغلب شهرستان‌ها مرکز و واحد دارد، گفت: این دانشگاه ۶ هزار دانشجو دارد و ۹۹ درصد این دانشجویان بومی هستند.

محمدی خاطرنشان کرد: در مقطع دکتری نیز در مرکز ابهر تعدادی دانشجو در رشته‌های محدود و در مرکز زنجان نیز در گرایش‌های مختلف رشته شیمی مشغول تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه این دانشگاه ۵۵ عضو هیأت علمی دائمی و ۲۰۰ نفر مدرس مدعو دارد، ابراز کرد: دانشجویان این دانشگاه از تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان هم می‌توانند، بهره‌مند شوند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان با اشاره به شرایط دانشگاه پیام نور در ایام کرونایی گفت: دانشگاه پیام نور استان زنجان در شرایط شیوع بیماری کرونا فعالیت خود را به خوبی پیش برد و همه کلاس‌ها و آزمون‌های میان‌ترم و پایان ترم در سطح استان به صورت مجازی و آنلاین برگزار شد تا بتوانیم سلامت جامعه هدف اعم از دانشجویان، اساتید، کارمندان و خانواده‌های آنان را تامین و حفظ کنیم.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول