اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

انجام تست سریع کرونا در چهارمحال و بختیاری در آینده نزدیک

معاون بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد گفت: تست تشخیص سریع ابتلا به ویروس کویید 19 در 3 الی 4 روز آینده درچهارمحال و بختیاری انجام می شود که ابتلای افراد به ویروس کرونا را در زمانی کمتر از 30 دقیقه مشخص می‌کند.

انجام تست سریع کرونا در چهارمحال و بختیاری در آینده نزدیک

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد راشد جزایری ظهر امروز  در جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با ویروس کرونا در محل استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای اعمال محدودیت‌های دوهفته‌ای در چهارمحال و بختیاری برای ۴۲ متولی برگزار کننده مراسم ترحیم و 24 متولی برگزاری مراسم عروسی اخطاریه صادر شد و با 21 نفر برخورد قانونی صورت گرفت.

معاون بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد ادامه داد: در شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، کیار و فارسان که دارای وضعیت قرمز می‌باشند از ابتدای آذر ماه 4 هزار 855 بازدید از 8 هزار و 789 واحد صنفی گروه 2 که مشمول تعطیلی هستند صورت گرفت که در این راستا به 209 واحد اخطاریه کتبی صادر و 18 واحد صنفی متخلف پلمب شد.

وی خاطرنشان کرد: برای هر 10 محله یک مرکز نقاهتگاه جهت قرنطینه بیمارانی که در منزل امکان قرنطینه ندارند در هتل‌ها، مهمان‌سراهای ادارات و خوابگاه‌ها ایجاد خواهد شد که تیم‌های نظارت محله محور با همکاری شبکه بهداشت بیماران را شناسائی و به این مراکز منتقل می‌کنند.

جزایری تصریح کرد: کیت‌های تشخیص سریع ابتلا به ویروس کویید 19 در 3 الی 4 روز آینده وارد چهارمحال و بختیاری می‌شوند که ابتلای افراد به ویروس کرونا را در زمانی کمتر از 30 دقیقه مشخص می‌کند و با همکاری پایگاه‌های سلامت هر محله در منزل افراد مشکوک به ویروس تست انجام می‌شود.

انتهای پیام/68033/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول