اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

لزوم رعایت فاصله اجتماعی در شناورهای مسافری/ مردم تخلفات را گزارش کنند

فرماندار شهرستان قشم از حل معضل عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در شناورهای مسافری خبر داد و گفت: مردم هر گونه تخلف کرونایی را به ستاد کرونای شهرستان گزارش کنند.

لزوم رعایت فاصله اجتماعی در شناورهای مسافری/ مردم تخلفات را گزارش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، علیرضا نصری بعد از ظهر امروز در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا در این شهرستان اظهار داشت: مشکل عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی در شناورهای مسافری از دیروز برطرف شده است.

وی افزود: از این رو شناورها ملزم به رعایت فاصله اجتماعی هستند و از مردم می‌خواهیم هرگونه تخلف در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را جهت پیگیری و مقابله به ستاد کرونای شهرستان گزارش کنند.

فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: تصمیمات ستاد کرونا بر اساس شرایط روز است و هیچ تصمیم سلیقه‌ای وجود ندارد؛ تعطیلی اصناف و ساعت فعالیت آنان نیز بر همین اساس تعیین می‌شود.

نصری گفت: هدف نهایی ستاد کرونا قطع زنجیره گسترش بیماری است که در این راستا باید تمام محدودیت‌ها با هم رعایت شده و جامعیت کار برای دستیابی به نتیجه مطلوب حفظ شود.

وی بیان کرد: به همین منظور طرح هر خانه یک پایگاه سلامت در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی از فردا با جدیت در شهرستان قشم اجرا می‌شود.

فرماندار شهرستان قشم اظهار داشت: همکاری و همراهی مردم گامی اساسی و مهم در قطع زنجیره شیوع کرونا است و بهره‌گیری از این ظرفیت باید تقویت شود.

نصری افزود: اجرای سریع، صحیح و عملیاتی طرح با تمام ظرفیت‌ها در دستورکار است و انجام گسترده و انبوه تست ابتلا به کووید-19 از محورهای اصلی آن به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: در این طرح با استفاده از ظرفیت پایگاه‌های بسیج، بلوک‌بندی شهرستان به مناطق مختلف انجام و تمامی دستگاه‌ها موظف به توسعه همکاری‌ها برای قطع زنجیره شیوع هستند.

فرماندار شهرستان قشم خاطرنشان کرد: تست انبوه قبل از حاد شدن شرایط ضرورت دارد و با اطلاع‌رسانی گسترده باید فرهنگ‌سازی لازم در جامعه انجام شود.

نصری تصریح کرد: اقدام به خود درمانی و تعلل مردم در انجام تست و مراجعه به موقع به مراکز درمانی می‌تواند شرایط فرد مبتلا برای ادامه زندگی و جلوگیری از مرگ را سخت کند.

انتهای پیام/88050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول