اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

اجرای طرح آزادی زندانیان جرائم غیر عمد توسط بسیج حقوق دانان لرستان

مسؤول بسیج حقوقدانان لرستان گفت: کمیته آزادی زندانیان جرائم غیر عمد نیز تشکیل شده که با بهره گیری از تمام ظرفیت رده های بسیج، جامعه حقوقی استان، دستگاهها و نهادها، خیرین و مردم است که با شرکت در این کار نیک بتوانند تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد را از زندان آزاد کنند.

اجرای طرح آزادی زندانیان جرائم غیر عمد توسط بسیج حقوق دانان لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فیروز جعفری امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سازمان بسیج حقوقدانان با تشکیل شبکه حقوقدانان انقلابی جهت استفاده از ظرفیت‌های تخصصی حقوقدانان بسیجی که عضو این سازمان شده اند برای خدمت به مردم ایجاد شده است، اظهار داشت: ارائه خدمات حقوقی و قضایی، آموزش همگانی حقوق در راستای پیشگیری از وقوع جرم وکاهش حجم ورودی پرونده ها به دادگستری‌ها، کمک به آزادسازی زندانیان با اولویت جرائم غیرعمد حقوقی، معاضدت حقوقی در راستای جهش تولید با از بین بردن موانع پیش روی واحدهای تولیدی جزئی از برنامه‌های سازمان بسیج حقوقدانان است.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای فرامین رهبری مبنی بر کمک مومنانه و کمک به اقشار آسیب دیده از کرونا، تاکنون دو مرحله کمک مومنانه انجام شده افزود:با عنایت به تأکید مجدد مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا که فرمودند کمکهای مومنانه تا پایان سال ادامه پیدا کند، مرحله سوم آغاز شد.

مسؤول بسیج حقوقدانان لرستان بیان کرد: در سپاه استان نیز قرارگاه نهضت سراسری کمک مومنانه تشکیل شد و در زیر مجموعه این قرارگاه هشت کمیته در راستای ارائه خدمات به افراد آسیب دیده از کرونا فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: در بین این کمیته ها، یک کمیته آزادی زندانیان جرائم غیر عمد نیز تشکیل شده که با بهره گیری از تمام ظرفیت رده های بسیج، جامعه حقوقی استان، دستگاهها و نهادها، خیرین و مردم است که با شرکت در این کار نیک بتوانند تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد را از زندان آزاد کنند.

جعفری با اشاره به اینکه این آزادی زندانیان جرائم غیر عمد بنا است در ۵ مرحله و در مناسبت های مختلف تا پایان سال اجرا شود،بیان کرد: آزادسازی این زندانیان با هماهنگی ستاد دیه و زندانهای استان صورت می گیرد که تلاش می شود تا زندانیان جرائم غیر عمد که افرادی آبرومند بوده و به دلیل مشکلات مالی و بدهی اندک در زندان هستند آزاد شوند.

مسؤول بسیج حقوقدانان لرستان با بیان اینکه مرحله نخست این طرح همزمان با هفته بسیج در استان آغاز شده خاطرنشان کرد: همه خیرین و مردم می توانند در اجرای این طرح مشارکت کنند؛ افراد می توانند برای مشارکت در این طرح حساب باشماره شبا IR870630301007911504141140یا شماره کارت۶۲۷۳۸۱۱۱۶۲۱۸۸۶۲۴ به نام گروه جهادی بسیج حقوق دانان استان لرستان نزد بانک انصار جهت واریز کمک به آزادسازی زندانیان باالویت جرائم غیرعمد اقدام نمایند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول