اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

اجرای ویژه برنامه‌های مجازی برای مخاطبان بین‌المللی آستان مقدس بانوی کرامت

اجرای محفل مجازی گفت‌وگوی دینی به زبان پرتغالی، برگزاری محافل عزاداری ویژه عرب زبانان و اردو زبانان و انتشار محتواهای رسانه‌ای در فضاهای مجازی از جمله برنامه‌هایی است که اداره امور بین‌الملل حرم مطهر حضرت معصومه(س) به مناسبت سالروز رحلت شهادت‌گونه ایشان درنظر گرفته است.

اجرای ویژه برنامه‌های مجازی برای مخاطبان بین‌المللی آستان مقدس بانوی کرامت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، برنامه‌های پیش روی اداره امور بین الملل حرم مطهر در ایام رحلت شهادت گونه حضرت معصومه(س) اعلام شد.

از جمله این برنامه‌ها پخش مستقیم قرائت زیارتنامه حضرت معصومه(س) به نیابت از مخاطبین شبکه‌های اجتماعی به چهار زبان عربی، اردو، انگلیسی و تایی، پخش زنده مشترک با حرم مطهر امام رضا(ع) در شب رحلت با پخش از صفحه مجازی ویژه مخاطبان اردو زبان حرم مطهر و طرح ثبت‌نام ختم قرآن کریم به نیت حضرت فاطمه معصومه(س) با استفاده از صفحه عربی زبان امور بین‌الملل حرم مطهر بانوی کرامت است.

نشر تولیدات رسانه‌ای بین المللی شامل «کلیپ سلام»، «کلیپ به نیابت از شما»، پادکست‌های صوتی با محتوای مرتبط با ایام رحلت بانوی کرامت (۶ مورد عربی و ۴ مورد انگلیسی) و نشر کلیپ‌های متناسب با ایام رحلت به زبان‌های عربی، اردو، انگلیسی و اسپانیایی از دیگر برنامه‌های اداره امور بین الملل آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) است.

همچنین تولید و نشر برنامه‌های تولیدی متناسب با ایام رحلت حضرت معصومه(س) به زبان تایی، پخش مستقیم برنامه کارشناسی به زبان پرتغالی در شب رحلت، نشر محتوای فاطمی در ایام رحلت حضرت در وب سایت‌های بین المللی آستان مقدس، برگزاری مراسم به صورت غیر حضوری و پخش از صفحه اردو زبانان به مدت سه شب و برگزاری مراسم به صورت غیر حضوری و پخش از صفحه عربی زبانان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) به مدت دو شب از برنامه‌های اداره امور بین الملل است.

انتهای پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول