اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

پروژه آبرسانی روستای بهارستان«چوار» توسط سپاه افتتاح شد

پروژه آبرسانی روستای بهارستان از توابع بخش چوار در هفته بسیج توسط سپاه امیرالمومنین( ع) استان ایلام افتتاح شد.

پروژه آبرسانی روستای بهارستان«چوار» توسط سپاه افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام در آیین افتتاح پروژه آبرسانی به روستای بهارستان بخش چوار گفت: سپاه استان در راستای محرومیت زدایی و رفع مشکلات مردم به ویژه در مناطق روستایی، تلاش‌های ارزشمندی داشته و پروژه‌های کوچک و بزرگ زیادی را درحوزه‌های مسکن، آبرسانی، احداث جاده، پل و... ؛ اجرایی و به سرانجام رسانده است.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه‌های کوچک و زود بازده از اولویت‌های اصلی سپاه در مناطق محروم و توسعه نیافته است، اظهار داشت: اجرای این گونه پروژه‌ها روح امید، کار، تلاش، رونق کسب و کار در روستاها را دوچندان و مردم را به اهداف مقدس جمهوری اسلامی امیدوار می‌کند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام با اشاره به اینکه در هفته بسیج و در سطح شهرستان‌های ایلام و چوار تعداد 23 باب مسکن روستایی، مخزن ذخیره و شبکه آبرسانی روستای بهارستان، اصلاح شبکه کشاورزی و آبیاری روستای بانسرو، احداث پل و لایروبی رودخانه روستای چشمه سرخ، 50 چشمه سرویس بهداشتی و...؛ به بهره برداری می رسد، یادآور شد: برای اجرای این پروژه‌ها بیش از 15 میلیارد و 490 میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/ 9708

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول