اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

95 درصد مردم با طرح محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های هوشمند همکاری کردند/ تخصیص تسهیلات به اصناف تعطیل شده

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین ضمن ابراز خرسندی از اجرای صحیح طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها در استان قزوین، از همراهی مردم با این طرح خبر داد و میزان همکاری شهروندان را 95 درصد برآورد کرد و افزود میزان ترددها در استان 69 درصد کاهش داشته است.

95 درصد مردم با طرح محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های هوشمند همکاری کردند/ تخصیص تسهیلات به اصناف تعطیل شده

منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در طی دو روز ابتدای طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها، طرح مورد استقبال مردم واقع شده و مردم تا میزان بیش از 95 درصد با این طرح همکاری و همراهی داشتند.

سخنگوی ستاد کرونای استان قزوین، با اشاره به همکاری خوب اصناف و بازاریان با این طرح در روزهای نخست، عنوان کرد: اصناف بازار و کسبه همکاری بسیار خوبی در اجرای طرح داشتند و بیش از 96 درصد در اجرای دستورالعمل‌ها همکاری کردند.

حبیبی نظارت و بازرسی در اجرای این محدودیت‌ها را مهم و جدی خواند و عنوان کرد: در طی دو روز نخست اجرای طرح بیش از هفتاد اکیپ بازرسی و نظارت در سطح استان فعال بودند و اجرای دقیق محدودیت‌ها را نظارت کردند.

وی افزود: 208 بازرس حدود سه هزار و 992 مورد بازرسی را در سطح استان انجام دادند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اظهار کرد: در این بازرسی‌ها یک هزار و 286 مورد تذکر شفاهی و 108 مورد هم اخطار کتبی صادر شده و 26 مورد از بازرسی‌ها نیز به پلمپ واحدها منجر شده است.

این مسؤول ضمن اثرگذار خواندن اجرای محدودیت در ترددهای بین شهری، عنوان کرد: 54 خودرو در طی این دو روز برگ جریمه دریافت کردند و محورهای اصلی، اتوبان‌ها و آزادراه‌ها در استان تقریباً خلوت بودند، به‌نحوی که نسبت به روزهای قبل از اجرای طرح میزان ترددها 69 درصد در مجموع کاهش داشته است.

حبیبی همچنین در پایان عنوان کرد: بنا به تصمیم ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا مقرر شد اصنافی که مشمول محدودیت‌های کرونایی هستند مورد حمایت بانکی قرار بگیرند، براساس این تصمیم اصنافی که نمی‌توانند در طرح محدودیت و ممنوعیت‌های هوشمند کرونایی فعالیت کنند از تسهیلاتی برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول