اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

امضاء تفاهم‌نامه همکاری میان اداره‌کل زندان‌ها و هیات ورزش‌های همگانی فارس

تفاهم‌نامه همکاری بین اداره‌کل زندان‌ها و هیات ورزش‌های همگانی در استان فارس امضا شد.

امضاء تفاهم‌نامه همکاری میان اداره‌کل زندان‌ها و هیات ورزش‌های همگانی فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی هیات ورزشهای همگانی استان فارس، رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس به همراه اعضای هیئت رئیسه با حضور در اداره کل زندان‌های استان فارس، تفاهم نامه همکاری دوجانبه را با مدیرکل زندان‌های استان فارس امضا کرد .

پاک فطرت در این مراسم ضمن تشکر از همکاری‌های گذشته مسئولین زندان نسبت به توسعه ورزش همگانی در بین زندانیان، اظهار داشت: اهتمام به امور ورزشی در زندان برای زندانیان و کارکنان برابر است با کاهش آسیب‌های اجتماعی و روانی زندانیان .

وی با اشاره به رویکرد بازیابی و تغییر نگرش به سمت تخصصی و اجتماعی فدراسیون، بر نیازهای حرکتی و اصلاحی گروه‌های هدف تاکید کرد.

مدیرکل زندانهای استان فارس ضمن استقبال و تشکر از مساعدت هیات ورزش‌های همگانی بیان کرد: امضای تفاهم نامه همکاری،  گام بلندی و موثری در اشاعه فرهنگ ورزش و تحرک در بین زندان‌های استان فارس می باشد.

اسحاق ابراهیمی ضمن ابراز تمایل برای همکاری مشترک بین هیات ورزش‌های همگانی استان فارس و امور زندان‌های سراسر استان گفت: همکاری و ترویج فرهنگ ورزش باعث ترویج روحیه پهلوانی و منش انسانی در بین زندانیان خواهد شد.

گفتنی است؛ اجرای  تفاهم نامه همکاری مشترک بین امور زندان ها و ورزش همگانی دارای ۷ ماده و ۲۵ بند می باشد که در بخشی از تعهدات، بر ایجاد  بستر مناسب برای ورزش‌های همگانی بین زندانیان و کارکنان، راه اندازی ورزش‌های همگانی صبحگاهی و  عصرگاهی، برگزاری مسابقات و جشنواره ها شناسایی استعدادهای ورزش و برگزاری دوره های تخصصی و کارگاه های آموزشی تربیت مربی اشاره شده است.

همچنین طی حکمی از سوی رئیس هیئت ورزش های همگانی استان فارس، محسن انصاری منش   به عنوان رئیس کمیته ورزش و فعالیتهای بدنی امور زندان‌های فارس منصوب گردید و اسحاق ابراهیمی،  حامد کریمی ، الهه چم چم ، غلامحسین خیراندیش، محمد رحیم فرهنگ و غلامحسین جمشید به عنوان اعضای هیئت رئیسه معرفی شدند.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول