اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

26 دهیار متخلف مازندرانی نقره داغ شدند/ از انفصال خدمت تا توبیخ و کسر حقوق

رئیس هیأت تخلفات استانداری مازندران با بیان اینکه پرونده تخلفاتی ۲۶ نفر از دهیاران بررسی و رسیدگی شد که چهار نفر از آنها به انفصال و مابقی به کسر حقوق و توبیخ محکوم شدند، گفت: عمده تخلفات ارتکابی دهیاران را عدم نظارت بر ساخت و سازها، عدم رعایت کاربری‌ها، اخذ وجوه غیر قانونی و .. بوده است.

26 دهیار متخلف مازندرانی نقره داغ  شدند/ از انفصال خدمت تا توبیخ و کسر حقوق

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، حسن خیریانپور معاون استاندار و رئیس هیأت تخلفات اداری استانداری مازندران اعلام کرد: در جلسه امروز هیأت تخلفات اداری استانداری مازندران پرونده تخلفاتی ۲۶ نفر از دهیاران بررسی و رسیدگی شد که چهار نفر از آنها به انفصال و مابقی به کسر حقوق و توبیخ محکوم شدند.

وی عمده تخلفات ارتکابی دهیاران را عدم نظارت بر ساخت و سازها، عدم رعایت کاربری‌ها، صدور پروانه در خارج از بافت روستا، عدم رعایت تراکم و طبقات و رعایت پارکینگ و اصول فنی و اخذ وجوه غیرقانونی اعلام و تصریح کرد: هیأت تخلفات با اینگونه تخلفات قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

خیریان‌پور افزود: عدم نظارت بخشداران بر ایفای وظایف دهیاران، مسولیت ناشی از سهل‌انگاری را متوجه بخشداران خواهد کرد و به تخلفات آنان نیز رسیدگی قاطع خواهد شد، ضرورت ایجاب می‌کند بخشداران بر عملکرد دهیاران نظارت دقیق اعمال و هر گونه تخلفات را سریع گزارش کرده و پرونده‌ها را برای اخذ تصمیم به کمیسیون ماده ۹۹ ارسال کنند چرا که عدم اعلام تخلف و عدم اقدام، تخلف محسوب و مسؤولیت آن را متوجه بخشدار خواهد کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول