اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

ممنوعیت ارائه خدمات مسافری به افراد مشکوک به کرونا

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان با اشاره به محدودیت‌های دوهفته‌ای برای جلوگیری از شروع کرونا گفت: از امروز به مدت دو هفته تمامی شرکت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای در استان گیلان از ارائه خدمات به افراد کرونایی و یا مشکوک به کرونا خودداری می‌کنند.

ممنوعیت ارائه خدمات مسافری به افراد مشکوک به کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فریبرز مرادی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شرکت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای تابع ستاد مبارزه با کرونا در استان گیلان هستند، اظهار کرد: بنا بر اعلام ستاد مبارزه با کرونا در گیلان از امروز به مدت دو هفته تمامی شرکت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای در استان گیلان از ارائه خدمات به افراد کرونایی و یا مشکوک به کرونا خودداری می‌کنند زیرا نباید جان مسافران را به خطر انداخته شود.

وی با اشاره راه‌های شناسایی بیمار کرونایی توسط شرکت حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: اخیراً سامانه‌ای مشترک میان وزارت بهداشت و شرکت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای به نام سروا تشکیل و بر همین اساس بیماران کرونایی و یا مشکوک به آن ‌شناسایی می‌شوند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان با اذعان به اینکه هدف از تشکیل سامانه سروا حفظ سلامت مسافران در ایام کرونا است، بیان کرد: مسافران با ارائه شماره کد ملی و با مراجعه به سایت سروا وضعیت سلامتی خود را  اعلام کرده و در صورت هرگونه علائم مشکوک تا پایان دوران قرنطینه هیچ‌گونه خدمات مسافربری به آنان ارائه نمی‌شود.

مرادی ‌با درخواست از مردم در صورت عدم مسافرت به استان‌های دیگر افزود: افرادی که قصد سفر در دو هفته‌ آینده را دارند با مراجعه به سایت شرکت حمل‌ونقل جاده‌ای می‌توانند بیلت خود را تهیه کنند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول