اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

اعتراض به عملکرد وزارت نیرو در تخصیص آب به لرستان/ مبلغی: از حقمان کوتاه نمی‌آییم

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی از عملکرد وزارت نیرو در تخصیص آب به لرستان به شدت انتقاد کرد و گفت: به هیچ وجه در پیگیری مطالبات بحق مردم کوتاه نخواهم آمد.

اعتراض به عملکرد وزارت نیرو در تخصیص آب به لرستان/ مبلغی: از حقمان کوتاه نمی‌آییم

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، عصر دوشنبه با حضور مجمع نمایندگان لرستان و معاونان وزارت نیرو در خصوص وضعیت پروژه‌های استان و بحث تخصیص آب به لرستان جلسه‌ای برگزار شد.

از آنجایی که نمایندگان لرستان در مجلس نسبت به میزان آب تخصیص داده شده به لرستان اعتراض دارند و این موضوع مورد مطالبه مردم این استان است، این موضوع در این جلسه مورد توجه و تاکید جدی قرار گرفت.

در همین راستا حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا مبلغی نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در این جلسه دستیابی به آب را حق اولیه مردم کوهدشت و رومشکان و محرومیت و فقر موجود را ناشی از عدم توجه مسئولان وزارت نیرو به این مردم بزرگ دانست و گفت: حق اولیه مردم لرستان و کوهدشت و رومشکان است کهحق آبه مناسبی برای آنها در نظر گرفته شود.

وی عدم تخصیص مناسب آب را باعث عدم توسعه در برخی بخش‌های کوهدشت و رومشکان و سایر مناطق استان دانست و تاکید کرد: تبعیض میان مردم استان‌های مختلف در بهره مندی و تخصیص آب، ظالمانه و خارج از دین، انصاف و حقوق انسانی است.

مبلغی عملکرد نامناسب وزارت نیرو  در سالیان گذشته در دستکاری تخصیص سد معشوره و کم کردن حجم این سد و عدم اجرای مصوبه هیئت دولت را در سال ۸۴ نسبت به سد مذکور مورد انتقاد قرار داد و عنوان کرد: حقوق مردم کوهدشت و رومشکان در این زمینه باید گرفته و داده شود.

وی خواستار توجه ویژه وزارت نیرو در فع این تبعیض‌ها در تخصیص آب شد.

در ادامه این جلسه معاون وزیر نیرو توضیحاتی در این خصوص ارائه داد که نماینده کوهدشت و رومشکان ضمن انتقاد از عملکرد این وزارت‌خانه در بحث تخصیص آب از پاسخ‌های معاون وزیر قانع نشد و در اعتراض به این وضعیت جلسه را ترک کرد.

مبلغی با بیان اینکه حقوق مردم را به صورت جدی در صحن مجلس پیگیری کرده و خواستار پاسخگویی وزیر نیرو خواهد شد، افزود: به هیچ وجه در پیگیری مطالبات بحق مردم کوتاه نخواهم آمد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول