اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

گشایش خط اعتباری 3 هزار میلیاردی بانک صادرات به واحدهای صنعتی مازندران

رئیس مجمع نمایندگان مازندران از گشایش خط اعتباری 3 هزار میلیارد تومانی بانک صادرات برای فعال کردن واحدهای اقتصادی مازندران خبر داد.

گشایش خط اعتباری  3 هزار میلیاردی بانک صادرات  به واحدهای صنعتی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری،صبح امروز نشست مشترکی بین مجمع نمایندگان مازندران با مدیرعامل بانک صادرات ایران درخصوص مسایل و مشکلات اقتصادی و سرمایه‌گذاری بانکی که در مازندران وجود دارد بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

مهدی سعادتی رئیس مجمع نمایندگان مازندران در این رابطه از گشایش خط اعتباری ۳ هزار میلیارد تومانی بانک صادرات برای فعال کردن واحدهای اقتصادی مازندران خبر داد و گفت: این خط اعتباری برای واحدهای تولیدی و صنعتی در مازندران و خروج املاک رهنی مزایده‌ای بنگاه‌های تولیدی در حمایت از عاملان اقتصادی است.

وی با اشاره به مشکلات ناشی از عدم مشارکت سیستم بانکی در اجرای طرح‌های اقتصادی در مازندران خواستار رفع این نقض شد.

سعادتی یکی از مشکلات جدی صاحبان سرمایه در مازندران را رهن ملکی وثایق بانکی دانست و افزود: بانک‌ها باید در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری بانک‌ها برای خروج واحدهای صنعتی از رکود و تعطیلی گفت: باید گشایش خط اعتباری ویژه بانکی برای این موضوع حیاتی در سال جهش تولید صورت گیرد.

سیدی مدیرعامل بانک صادرات کشور نیز در این نشست بیان کرد: حمایت از واحدهای اقتصادی و سرمایه‌گذاری از سوی بانک صادرات صورت خواهد گرفت تا شاهد انجام سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی در مازندران بیشتر از گذشته باشیم.

به گزارش فارس، سایر نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی در این نشست با طرح مشکلات واحدهای اقتصادی و صنعتی حوزه‌های انتخابیه خود، اولویت‌های مربوط به دریافت تسهیلات بانکی برای فعال کردن واحدها را بیان کردند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۵/ج

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول