اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تسهیلات ویژه صادرات کشاورزی در سمنان پرداخت می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از پرداخت تسهیلات ویژه صادرات محصولات کشاورزی در این استان خبر داد.

تسهیلات ویژه صادرات کشاورزی در سمنان پرداخت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، خدابخش عرب صبح امروز در جلسه هماهنگی پرداخت تسهیلات کشاورزی، با اشاره به رونق صادرات محصولات کشاورزی سمنان در هفت سال گذشته عنوان کرد: برای حفظ و تقویت این روند رو به رشد، تسهیلات ویژه صادرات پیش‌بینی شده است و می‌تواند در اختیار صادرکنندگان محصولات بخش کشاورزی در استان سمنان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه محدودیت خاصی برای پرداخت تسهیلات ویژه صادرات محصولات کشاورزی در استان سمنان وجود ندارد، تأکید کرد: این تسهیلات با نرخ سود ۱۴.۵ درصد به متقاضیان این بخش پرداخت می‌شود.

به گفته معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، تسهیلات ویژه صادرات محصولات کشاورزی در این استان با مشارکت و همراهی بانک‌های کشاورزی و توسعه صادرات استان سمنان و بر اساس ضوابط و شرایط نظام بانکی پرداخت می‌شود.

عرب با اشاره به اینکه در سال گذشته ۳۰ نوع از محصولات کشاورزی استان سمنان به ارزش حدود ۳۰ میلیون دلار به دیگر کشورها صادر شده، تصریح کرد: امسال نیز صادرات ۳۵ میلیون دلاری محصولات کشاورزی از استان سمنان هدف‌گذاری شده است.

او اضافه کرد: امیدواریم با پرداخت تسهیلات و رفع سایر موانع پیش روی صادرکنندگان محصولات کشاورزی در استان، هدف محقق شود.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به بیشترین محصولات کشاورزی صادر شده از استان سمنان گفت: پسته، انگور، خربزه، کرک و موی بز و... از عمده‌ترین محصولات کشاورزی صادر شده از مبدأ استان سمنان بوده است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول