اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ساخت ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد تا پایان سال

مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد از ساخت ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن روستایی تا پایان سال در روستاهای استان خبر داد.

ساخت ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسین جنتی در بازدید از روند اجرای  پیشرفت پروژه های در دست اقدام بنیاد مسکن شهرستان گچساران گفت : از آنجا که یکی از دغدغه‌های امام راحل  (ره) پیگیری و حل مشکل مسکن برای محرومین بودند لذا تا کنون در ساخت مسکن مقاوم اقدامات خوبی در سطح کشور توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و با حمایت دولت‌ها و مشارکت مردم و سایر نهادهای مرتبط صورت گرفته که سال گذشته در سفر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور  و هیئت همراه با همکاری استانداری ساخت 3500 واحد مسکن محرومین آغاز شد‌.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب  کهگیلویه و بویراحمد افزود: ساخت این تعداد مسکن روستایی سهمیه استان به بنیاد مسکن جهت ساخت با زیر بنای هر واحد حدود 60 متر مربع و پرداخت تسهیلات کم بهره برای هر واحد 500 میلیون ریال و 250 میلیون ریال بلاعوض اختصاص یافت.

وی بیان کرد: با پیگیری‌های انجام گرفته  توسط همکاران تاکنون از این تعداد واحد سهمیه استان  3050 واحد در مرحله پی‌کنی، 2352 در مرحله اجرای فنداسیون، 2040 واحد در مرحله اجرای اسکلت ودیوار چینی، 1850 واحد در مرحله اجرای سقف، 1845 واحد در مرحله اجرای گچ و خاک، 1500 واحد تکمیل و به بهره برداری رسید.

این مسئول خاطرنشان کرد: انشاء‌الله با دستور مساعد استاندار و همکاری بانک‌های عامل و نهادهای مرتبط و مشارکت خود مردم طبق زمان‌بندی انجام شده همه 3 هزار و 500 واحد تعهد شده تا پایان سال تکمیل و تحویل روستائیان عزیز خواهد شد.

 

انتهای پیام/۸۲۰۲۴/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول