اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

خروج 6 شرکت از تملک بانک با اشتغال‌زایی 250 نفری در سوادکوه

سرپرست فرمانداری سوادکوه در نشست «بدون سانسور» از خروج 6 شرکت از تملک بانک با اشتغال‌زایی 250 نفری خبر داد و گفت: در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای کاهش مشکلات تلاش می‌کنیم.

خروج 6 شرکت از تملک بانک با اشتغال‌زایی 250 نفری در سوادکوه

خبرگزاری فارس ـ لشکر سلیمانی‌ها ؛ ویژه‌نامه هفته بزرگداشت بسیج| اولین نشست «بدون سانسور» با محوریت بسیج هنرمندان و همکاری بسیج رسانه و با پخش مستقیم دوشنبه‌شب در صفحه اینستاگرام پل‌سفیدی‌ها و‌ زیراب‌سیتی و رسانه‌های اجتماعی با حضور سرپرست فرمانداری سوادکوه و به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد.

* اولین نشست «بدون سانسور»

سرپرست فرمانداری سوادکوه با تبریک چهل و یکمین سالروز تأسیس بسیج به فرمان امام راحل و با اشاره به اینکه در زمان پیروزی انقلاب اسلامی، ۹ ساله بود و در ۱۰سالگی در فعالیت‌های انقلابی شیر‌گاه به تناسب سن فعالیت فرهنگی می‌کردم، گفت: متولد سال ۱۳۴۹ هستم و پدر مرحومم، کارگر اشباع‌تراورس بود و ۲ فرزند دارم.

عین‌الله طالبی به همراهی خانواده و کسب تجربه از همکاران فرمانداری که بنیانگذاران آن بودند اشاره کرد و افزود: از ابتدا با توجه به فعالیتی که در دوایر فرمانداری داشتم، ساعت کاری مطرح نبود و هم‌اکنون به دلیل مسئولیت حضورم در کنار خانواده نسبت به گذشته بسیار کمتر است و به حضور‌کمترم در خانواده عادت کردند ولی همسرم، نگران سلامتی من هستند و کار منزل و بیرون با همسرم است.

بخش بعدی اولین نشست «بدون سانسور» نمایش عکس و بیان جملات توسط مهمان برنامه بود که عکس زمان خدمت، جلسه موکب، ‌سیل سوادکوه و پیگیری هدایت آب برای عدم آسیب به خانواده‌ای در پل‌سفید، ‌عکس قدیمی با دوستان، سفر به خانه خدا، عکس بیمارستان بهارلو در سال 1365 که به دلیل برخورد ترکش بستری بودند و خستگی جلسه بررسی سیل که سازماندهی و چینش امکانات بر عهده ایشان بود از عکس‌های نمایش‌داده بود.

وی که در سوادکوه سکونت دارد در پاسخ به این سؤال که نظرشان درباره سکونت مدیران چیست، خاطر نشان کرد: یکی از شاخص‌های مسؤولیت فرمانداری، سکونت در شهرستان است و برای برخی از مدیران هم از شاخص‌های تعهدی آنان حضور در محل مأموریت است که در شهرستان سکونت داشته باشند و برخی مدیران باید در اولین فرصت حاضر باشند و تاکید من بر حضور مدیران در شهرستان است مگر آنکه شرایط خاصی وجود داشته باشد.

*خروج 6 شرکت از تملک بانک با اشتغال‌زایی 250 نفری در سوادکوه

 

سرپرست فرمانداری سوادکوه با بیان اینکه شهرک صنعتی بارقه امید برای اشتغال در شهرستان ایجاد کرد و 58 مجوز در شهرک صنعتی شورمست صادر شد، اظهار کرد: برخی موارد مانع از دست‌یابی اهداف شد که عدم اهلیت فرد دارای مجوز که گزینشی برای انتخاب اهلیت نبود و موضوع فروش و نقدینگی پایین و استفاده گسترده از تسهیلات بانکی و عدم پرداخت اقساط باعث شد که در تملک بانک در بیاید به عنوان بخش مهمی از مشکلات موجود در شهرک صنعتی و شرکت‌های دیگر سوادکوه مطرح است.

طالبی از وجود ۲۴ شرکت فعال،‌ ۶ شرکت نیمه‌فعال، ۱۴ شرکت تعطیل و‌ ۷ شرکت در تملک بانک خبر داد و افزود: با حمایت‌هایی که انجام شد، ۶ شرکت از تملک بانک خارج شدند و با اشتغال‌زایی حدود ۲۵۰ نفر در آینده نزدیک به چرخه تولید و اشتغال بر‌می‌گردند و در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای کاهش مشکلات تلاش می‌کنیم.

بخش دیگر نشست «بدون سانسور» برداشت مهمان درباره واژه‌های بیان‌شده بود که مهمان برنامه، دفاع مقدس را دارای ارزش ماندگار، بسیج را مجموعه آماده در همه عرصه‌ها، سپاه پاسداران را حافظ ارزش‌های انقلاب و ولایت، اقتصاد مقاومتی را حمایت از کار و تولید داخلی، کرونا را رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همکاری مردم، سیل 98 را ویرانی و بعد از آن همکاری و همیاری مردم، شورای تامین را مجموعه تلاشگر برای تقویت احساس امنیت، فرماندار را خادم‌ مردم و‌ مدیریت دستگاه‌ها، همسر را همراه زندگی و همسنگر را یاد و‌ خاطره بیاد ماندنی توصیف کرد.

وی از حضور خود در دفاع مقدس برای سال‌های ۱۳۶۴ و آموزش و اعزام در والفجر ۸ و در نیز اعزام در تیر‌ماه ۱۳۶۷ خبر داد که جانبازی ۲۰ درصدی هم از یادگاری‌های آن دوران است.

تماس تلفنی با عموزاده معلم و‌هم‌رزم فرماندار که بدون اطلاع قبلی فرماندار انجام شد و خاطرات زخمی‌شدن و روحیه ایشان ذکر شد.

*لزوم گزارش مدیران به مردم

فرماندار سوادکوه با اشاره به اینکه طرح «نشست بدون سانسور» را می‌پسندم و‌ مدیران می‌توانند با شرکت در این برنامه، مروری بر عملکرد خود داشته باشند و به مردم‌ گزارش دهند و رسانه‌ها بر طبق اولویت‌بندی دیدگاه‌های مردمی را به مدیر منتقل کنند و مدیر فقط برای خودش نیست و باید عملکرد خودش را به مردم بیان کنند مگر اینکه عملکردی نداشته باشد.

عین‌الله طالبی، گفت: شب خوبی برای من بود و‌ تجدید خاطره انجام شد و خدمات و فعالیت‌های ما باید بر طبق الگوی بسیج باشد و وقتی امام راحل محشور شدن با بسبجیانش را بیان می‌کند بیانگر اهمیت بسیج است.

گفت‌وگو: عمران اکبرنژاد

انتهای پیام/۸۶۰۱۵/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول