اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

وام 1.5 میلیارد یورویی قزاقستان برای تامین بودجه 2021

قزاقستان برای مقابله با پیامد های ویروس همه گیر کرونا از بانک توسعه آسیا و بانک سرمایه‌گذاری زیربنایی آسیا وام 1.5 میلیارد یورویی می گیرد.

وام 1.5 میلیارد یورویی قزاقستان برای تامین بودجه 2021

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، دولت قزاقستان به منظور مقابله با عواقب ویروس همه گیر کرونا از بانک توسعه آسیایی و بانک سرمایه گذاری زیربنایی آسیا به مبلغ 1.5 میلیارد یورو وام می‌گیرد.

بنابر سخنان «ارولان ژامائوبایف» وزیر دارایی قزاقستان این کشور برای دریافت وام 908 میلیون و 596 هزار یوروی با بانک توسعه آسیایی توافقنامه‌ای به امضا رسانده است.

وی افزود: این وجوه برای تامین کسری بودجه سال 2021 میلادی و اجرای اقدامات دولت این کشور برای مبارزه با پیامدهای پاندمی کرونا و بهبودی اقتصاد استفاده خواهد شد.

طبق گفته ژامائوبایف، یک توافقنامه دیگری برای دریافت 661 میلیون و 800 هزار یورویی با بانک سرمایه گذاری زیربنایی آسیا به امضا رسیده است.

وی گفت: این وجوه همچنین برای تامین کسری بودجه سال آینده میلادی و حمایت از اقدامات دولت برای مقابله با کووید 19 پیش بینی شده است.

بازپرداخت این مبالغ به بانک‌های مذکور توسط وزارت دارایی قزاقستان مطابق با شرایط مالی تعیین  شده در توافقنامه ها از حساب مبالغ بودجه صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول