اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

برگزاری سلسله نشست‌های مجازی نهضت سواد رسانه‌‌ای انقلاب اسلامی

دبیر نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی در استان لرستان گفت: نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی همزمان با هفته بسیج سلسله نشست‌های روشنگری را در سامانه آموزش مجازی نسرا و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌ کند.

برگزاری سلسله نشست‌های مجازی نهضت سواد رسانه‌‌ای انقلاب اسلامی

حدیث قاسمی در گفت‌وگو با  خبرنگار فارس در خرم‌آباد، ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد هفته بسیج با اشاره به برنامه‌های نسرا در این هفته، اظهار کرد: نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی(نسرا) همزمان با هفته بسیج سلسله نشست‌های روشنگری را با هدف معرفی خدمات بسیج مستضعفین در طول 41 سال گذشته، مقابله با تصویرسازی رسانه‌ای دشمن از بسیج و ارائه تصویر واقعی بسیج در رسانه‌ها در سامانه آموزش مجازی نسرا و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه به دلیل محدودیت‌های کرونایی، همه فعالیت‌های نسرا  بصورت غیرحضوری و مجازی برگزار می‌شود، افزود: در لایوهای اینستاگرامی- روبیکایی هر شب با حضور یک میهمان پیرامون ظرفیت‌های رسانه‌ای انقلاب اسلامی و جنگ روایت‌های جاری در رسانه‌ها طرح بحث می‌شود.

دبیر نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی در استان لرستان گفت: در راستای بزرگداشت هفته بسیج و مقام بسیجیان، تبیین چهره خدمات رسان و انقلابی بسیج در قالب‌های مختلف عکس نوشت، پوستر، اینفوگرافیک، موشن گرافیک، کلیپ، یادداشت، خاطره نگاشت و غیره تولید محتوا انجام می‌شود.

قاسمی  با اشاره به برگزاری جلسات و کلاس‌های بصیرتی در حوزه جنگ نرم، جنگ شناختی و جنگ روایت‌ها در قالب ویدئوکنفرانس بیان کرد: هدف از برگزاری این کلاس‌ها، مقابله با تصویرسازی غیرواقعی رسانه‌های دشمن از عملکرد بسیج و تبیین تصویر حقیقی بسیج و خدمات آن در 40 سال گذشته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول