اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ناوگان مسافربری ملزم به استفاده از 50 درصد ظرفیت است/ در صورت مشاهده تجمعات با متخلفین برخورد می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شهرکرد گفت: ناوگان مسافربری درون و برون شهری خصوصا اتوبوس‌ها ملزم به استفاده از 50 درصد ظرفیت مسافر خود هستند و بیش از این تخلف محسوب می‌شود.

ناوگان مسافربری ملزم به استفاده از 50 درصد ظرفیت  است/ در صورت مشاهده تجمعات با متخلفین برخورد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد ابراهیم بختیاری‌فر صبح امروز در جلسه قرارگاه عملیاتی مقابله با بیماری کرونا شهرستان شهرکرد گفت: ناوگان مسافربری درون و برون شهری خصوصا اتوبوس‌ها ملزم به استفاده از  50 درصد ظرفیت مسافر خود هستند و بیش از این تخلف محسوب می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شهرکرد ادامه داد: شهرداران، ساماندهی مراسمات ترحیم و جلوگیری از تجمعات و برگزاری مراسمات در آرامستان‌ها را با اخذ تعهد از خانواده متوفی با همکاری نیروی‌انتظامی، دادستانی و مرکز بهداشت در دستور کار قرار دهند.

وی اضافه کرد: در صورت مشاهده برگزاری تجمعات و مراسمات ضمن برخورد قانونی با متخلفین، به دادستانی شهرستان معرفی خواهند شد.

بختیاری‌فر در خصوص برگزاری مراسمات عقد و عروسی، توضیح داد: ضمن اخذ تعهد از زوجین برگزارکننده مراسم عقد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، جاری نمودن خطبه عقد فقط در دفاتر عقد و ازدواج صورت گیرد و سردفتران عقد و ازدواج به هیچ‌وجه در منازل مسکونی جهت قرائت خطبه عقد حضور پیدا نکنند.

وی با اشاره به  اهداف تشکیل این قرارگاه عنوان کرد: این قرارگاه به صورت هفتگی و در جهت حل مشکلات تیم‌های نظارتی در بازار، حمل و نقل‌های درون و برون شهری، آرامستان‌ها و همچنین مراسمات و تجمع‌ها تشکیل شده است.

انتهای پیام/68024

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول