اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

مشکلات اقتصادی دست تولید‌کنندگان را در حمایت از ورزش بسته است/لزوم حمایت از ورزش برای تقویت جوانان کشور

حامی مالی تیم بدمینتون رعدپدافند قم با اذعان به اینکه امروز با افزایش مشکلات اقتصادی حمایت از ورزش توجیهی ندارد گفت: اما با این وجود قصد ما از حمایت از تیم بدمینتون قم حمایت از ورزش استان و جوانان قمی بوده و امیدواریم خدا از برکت این حمایت، رونق هم به تولید و کسب و کار ما هم بدهد.

مشکلات اقتصادی دست تولید‌کنندگان را در حمایت از ورزش بسته است/لزوم حمایت از ورزش برای تقویت جوانان کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، جواد مرادی امروز در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به حمایت صنایع شیر ژال از تیم‌های ورزشی اظهار کرد: این شرکت چندسالی است که در زمینه حمایت از ورزش استان فعال شده تا بتواند کمکی به جوانان ورزشکار استان داشته باشد.

وی بیان کرد: هدف ما این است که به یک شکلی جوانانمان را حفظ کنیم و کمک کنیم ورزش کشور و قم تقویت شده و جوانان سالمی داشته باشیم.

مدیرعامل صنایع شیر ژال با تاکید بر اینکه تیم بدمینتون لیگ برتری رعدپدافند قم یکی از تیم‌های ورزشی جوان قم است تصریح کرد: با پیشنهادی که از سوی هیات بدمینتون استان صورت گرفت، با توجه به اینکه این تیم مشکلات مالی زیادی داشت و ظرفیت‌های بالای ورزشی در استان داشت حمایت از این تیم را انجام دادیم.

وی با اذعان به اینکه امروز با افزایش مشکلات اقتصادی حمایت از ورزش توجیهی ندارد خاطرنشان کرد: اما با این وجود قصد ما از حمایت از تیم بدمینتون قم حمایت از ورزش استان و جوانان قمی بوده و امیدواریم خدا از برکت این حمایت، رونق هم به تولید و کسب و کار ما هم بدهد.

مرادی در ادامه سخنان خود با اشاره به ظرفیت‌های تبلیغاتی و اقتصادی حمایت از تیم‌های ورزشی افزود: اگر در کنار مساله حمایت از ورزش اهرم‌های تبلیغاتی هم پیش‌بینی شود قطعا شرکت‌ها و تولیدکنندگان وسرمایه‌گذاران رغبت بیشتری برای حمایت از تیم های ورزشی خواهند داشت.

وی ادامه داد: البته چندسالی هست که اداره کل امور مالیاتی دیگر هزینه‌های حمایت از ورزش را قبول نمی‌کند و تنها حداکثر 20 درصد از هزینه‌ها را می‌پذیرد که این امر موجب شده بسیاری از شرکت‌ها دیگر دست از حمایت از تیم‌های ورزشی بکشند.

مرادی بیان کرد: البته ممکن است یک شرکتی درآمدش خوب باشد و صرفا بنای تبلیغاتی و حمایتی دارد اما با این وضعیت اقتصادی کسی شوق ندارد چراکه جایی این حمایت را در نظر نمی‌گیرد و کمکی هم به تولیدکننده نمی‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مسوولان ما خودشان را به نشنیدن زدند و با اینکه مشکلات ورزش و تولید را می‌دانند اما کاری انجام نمی‌دهند افزود: دولت در صدد کسب درآمد از بخش تولید است و به همین خاطر بخش‌های دیگر هم متضرر می‌شوند.

حامی مالی تیم بدمینتون رعدپدافند قم با اشاره به راه‌های تقویت بسترهای حمایت از ورزش تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین نکات بازگشت حمایت‌های مالیاتی از شرکت‌های حامی ورزش است؛ اداره‌کل امور مالیاتی باید اگر به دنبال حمایت از ورزش است باید دست کارخانجات را باز بگذارند و کمک کنند که حمایت از جوانان و ورزشکاران صورت گیرد.

انتهای پیام/78027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول