اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

گمشده این روزهای کشور مدیریت بسیجی و جهادی است

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: اکنون نیروهای بسیجی و جهادی با اقتدار و عزت در سنگرهای اقتصادی کشور در حال خدمت هستند.

گمشده این روزهای کشور مدیریت بسیجی و جهادی است

حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: حقیقتاً بسیج لشکر مخلص خداست و در هر نقطه‌ای از میهن عزیزمان حضور یافته، حماسه و افتخار آفریده و بر سرزمین سبز و شکوفای میهن و آسمان نیلگون وطن، نقشی از عشق، شور و خلوص تنیده و اندیشه ای زلال از خدمت خالصانه و حضور عاشقانه را بر پهنه جغرافیای ایران جاری و ساری ساخته است.

وی افزود: به راستی گمشده این روزهای مدیریت کشور فرهنگ مدیریت بسیجی و جهادی است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: این هفته را خدمت رهبر بسیجی جهان اسلام، بسیجیان خدمتگزار کشور و به ویژه جامعه سلحشور بسیجیان شهرستان فلاورجان و بسیج اصناف، کارآفرینان و صنعتگران کشور که هم اکنون با اقتدار و عزت در سنگرهای اقتصادی کشور در حال خدمت هستند تبریک عرض می‌کنم.

این نماینده مجلس یازدهم شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: در بخش سلامت مبارزه با بیماری کرونا سازمان بسیج طلاب و بسیج اساتید و روحانیون نقش قابل‌توجهی ایفا کردند و با حضور در بیمارستان در کنار کادر درمان اقدام به خدمات‌رسانی به بیماران کردند.

وی بر همین اساس اضافه کرد: نیروهای جهادی بسیج اعم از دانشجو و طلاب در این زمینه بسیار تلاش کردند و در امر تغسیل، تکفین و تدفین این روحانیان بسیجی و جهادی بودند که وارد میدان ایثار و فداکاری شدند.

موسوی لارگانی خاطرنشان کرد: از همان ابتدا  بیش از 500 هزار بسیجی در مبارزه با کرونا با وزارت بهداشت همکاری کردند و اکنون نیز آمار قابل توجهی از نیروهای جهادی به طور شبانه روزی برای خدمت رسانه در راستای مبارزه با ویروس کرونا در حال تلاش هستند.

وی بیان کرد: از درگاه خداوند متعال برای میهن عزیزمان سربلندی و سرافرازی و برای آحاد مردم قدرشناس کشور و بسیجیان گرانقدر سلامتی و صحت مسألت دارم و امیدوارم بتوانیم با روحیه جهادگرانه بسیجی همچون روزهای دفاع مقدس بر مشکلات اقتصادی غلبه نموده و با الگوبرداری از راهبردهای ارزشمند و توصیه های نورانی شهدا و منویات ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) و فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی)، شاهد توفیقات روزافزون و پیروزی های بیشتر کشور در عرصه های گوناگون باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول