اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  کشاورزی و امور دام

مخالفت رئیس اتاق بازرگانی با تشکیل اتاق اصناف کشاورزی/ مطمئن باشید منافع شما تهدید نمی‌شود

رئیس مجمع هماهنگی تشکل های کشاورزی کشور گفت: اتاق بازرگانی با تشکیل اتاق اصناف کشاورزی مخالفت نکند و اعضای اتاق بازرگانی مطمئن باشند که وجود این صنف به منافع آنها ضرری وارد نمی کند.

مخالفت رئیس اتاق بازرگانی با تشکیل اتاق اصناف کشاورزی/ مطمئن باشید منافع شما تهدید نمی‌شود

مسعود اسدی رئیس مجمع هماهنگی تشکل های کشاورزی کشور در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس گفت:طرح تغییر ساختار نظام صنفی کشاورزی کشور در دولت نهایی شده و به امضای وزرای عضو هیئت نظارت هم رسیده اما تنها شافعی رئیس اتاق بازرگانی ایران این طرح را امضا نکرده و با آن مخالفت می کند.

اسدی امضا نکردن این طرح توسط رئیس اتاق بازرگانی کشور را سنگ اندازی بدون مطالعه تعبیر کرد و گفت: رئیس اتاق فکر می کند تشکیل اتاق اصناف کشاورزی کشور در حقیقت پایانی بر امپراطوری وی و همکارانش در اتاق خواهد شد.

به گفته اسدی قرار است با اجرای این طرح «نظام صنفی کشاورزی کشور» که اکنون فعالیت می کند تغییر ساختار داده و با نام جدید « اتاق اصناف کشاورزی کشور» فعالیت کند که همان وظایف قبلی که عمدتا ساماندهی کار کشاورزان است را انجام خواهد داد.

رئیس مجمع هماهنگی تشکل های کشاورزی کشور تصریح کرد: در سالهای گذشته کسانی که در اتاق بازرگانی هستند با نفوذی که داشتند اسم کشاوزری را  هم به ادامه اتاق بازرگانی، صنایع و معادن اضافه کردند و به این ترفند اقدامات انحصاری در اتاق می کنند و نگران هستند که وجود چنین تشکلی به منافع آنها در این اتاق لطمه وارد کند.

وی در پاسخ به اینکه اقدامات انحصاری آنها در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چیست؟ گفت: اینها تعدادی تجار هستند که به دنبال منافع خودشان هستند و از درد کشاورزان آگاه نیستند و به همین دلیل تلاشی هم برای رفع مشکلات کشاورزان نمی کنند و کشاورزان خرده پا و مظلوم هم نمی توانند عضو این اتاق باشند.

اسدی تصریح کرد: کشاورزان استانها تاکید دارند در صورتی که اتاق بازرگانی با تشکیل اتاق بازرگانی کشور که در حقیقت  همان نظام صنفی کشاورزی کشور است مخالفت کنند به جلوی مجلس آمده و از حقوق خودشان دفاع خواهند کرد.

رئیس مجمع هماهنگی تشکل های کشاورزی کشور درخواست کرد که رئیس اتاق بازرگانی از تقابل و مخالفت با تشکیل این اتاق دست برداشته و مطمئن باشد که وجو چنین تشکلی به منافع آنها خللی وارد نخواهد کرد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول