اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

روایت کاپیتان تیم‌ملی بسکتبال از کرونا/ نیکخواه‌بهرامی: روز دوم احساس کردم کارم تمام است

کاپیتان تیم ملی بسکتبال گفت: در روز دوم ابتلا به کرونا آنقدر حالم بد شد که احساس کردم که کارم تمام است.

روایت کاپیتان تیم‌ملی بسکتبال از کرونا/ نیکخواه‌بهرامی: روز دوم احساس کردم کارم تمام است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، صمد نیکخواه بهرامی که چندی پیش به کرونا مبتلا شده بود، در خصوص وضعیتش اظهار داشت: متاسفانه شرایط سختی را سپری کردم و حالم واقعا بد بود. دوستان و اطرافیان من که کرونا گرفته بودند، شرایطشان بهتر بود، اما برای من نوع آن فرق می‌کرد. ریه‌ام خیلی سریع درگیر شد و دو سه هفته درگیر آن بودم اما اکنون وضعیتم خوب است و تمرینات را آغاز کرده‌ام.

* روز دوم ابتلا احساس کردم کارم تمام است

وی در مورد اینکه ظاهرا دو بار به کرونا مبتلا شده بود، گفت: بار اول که تست دادم مثبت شد اما بعد از 2، 3 روز به شرایط عادی بازگشتم. فکر می‌کنم بار اول آنفولانزا بود چون طبیعتا به این سرعت نباید بار دوم هم مبتلا می‌شدم. واقعا بیماری عجیبی است و هر روز یک حالتی را تجربه می‌کنید. به عنوان مثال، روز دوم ابتلایم آنقدر حالم بد شد که احساس کردم کارم تمام است.

* اگر لیگ برگزار نمی‌شد ضررش بیشتر از کرونا بود

کاپیتان تیم بسکتبال مهرام در مورد برگزاری لیگ برتر در شرایط کرونایی اظهار داشت: ابتدا خوشحالم که لیگ آغاز شد چون فکر می‌کنم اگر امسال هم لیگ تعطیل می‌شد خیلی ضربه بزرگی می‌خوردیم و از لحاظ اقتصادی همه باشگاه‌ها بازیکنان و مربیان ضرر می‌کردند، ضرری که فکر می‌کنم بدتر از کرونا می‌شد. این احتمال هم وجود داشت که 40، 50 درصد بازیکنان از بسکتبال دور شوند.

وی ادامه داد: می‌دانم که فدراسیون، باشگاه‌ها و بازیکنان شرایط سختی را سپری می‌کنند، اما احساس می‌کنم همدلی خوبی ایجاد شده و امیدوارم بتوانیم لیگ را به خوبی تمام کنیم. چون لفصل قبل که نیمه کاره ماند، خیلی حواشی به وجود آمد و خستگی به تن مان ماند. 

نیکخواه بهرامی با اشاره به هفته اول گفت: هفته اول مسابقات خوبی را شاهد نبودیم چون به هرحال بازیکنان از شرایط بازی دور بودند و فکر می‌کنم یکی دو ماهی طول می‌کشد تا به شرایط ایده آل بازگردند.

* به خاطر مسائل مالی خارجی‌های خوبی در لیگ نداریم

کاپیتان مهرام در مورد اینکه عملکرد بازیکنان خارجی را چطور دیدی، گفت: چون تیم‌های هم سطح هنوز با هم بازی نکردند، نمی‌توان از حالا آنها را محک زد. چند بازیکن خوب بودند، اما چند نفر دیگر را نمی‌توان به عنوان یار خارجی در لیگ محسوب کرد. لیگ ما ضعیف نیست و 5، 6 سال قبل هم اکثر بازیکنانی که می آمدند در بهترین تیم‌های اروپایی یا NBA بازی کرده بودند، اما الان به خاطر مسائل مالی، شرایط فرق کرده است.

* عربستان در بسکتبال عددی نیست/ امیدوارم بچه‌ها با اختلاف زیادی شکست‌شان دهند

کاپیتان تیم ملی بسکتبال در مورد غیبتش در پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا عنوان کرد: شاهین طبع سرمربی تیم ملی قبل از اعلام اسامی با من صحبت کرد و حالم را جویا شد اما چون سه هفته کرونا داشتم و بدنم ضعیف شده بود، از او خواستم که در این پنجره نباشم و اگر بعدا شرایطی شد و دعوت شدم بیایم. البته این مرحله به دلیل اینکه حامد نیست و بهنام هم دیر اضافه شده، یک چالشی به وجود آمده، اما فکر نمی‌کنم با قدمت و قدرتی هم که بسکتبال ایران دارد، عربستان و سوریه بتوانند حریف قدری باشند. 

وی در مورد بازی حیثیتی با عربستان تاکید کرد: شاید در فوتبال عربستان بتواند مقابل ایران عرض اندام کند، اما در بسکتبال عددی برای ما نیستند و امیدوارم بچه‌ها با یک اختلاف سنگینی آنها را شکست داده و بدرقه کشورشان کنند.

* هنوز برای دوران بعد از بازیگری تصمیم نگرفته‌ام

نیکخواه بهرامی در مورد شرایط سنی‌اش و اینکه تا چه زمانی ادامه می دهد، عنوان کرد: سن یک عدد واقعی است و من تمام توانم را تا تابستان سال آینده می‌گذارم که بهترین عملکرد را داشتته باشم و بعد از آن ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. هنوز به اینکه چه کاری بعد از آن انجام خواهد داد فکر نکرده‌ام، اگر شد مربی، اگر شد مدیر، اما فعلا فقط به بازی فکر می‌کنم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول