اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

بسیجیان جهادگر در مناطق محروم | از مرمت منازل مسکونی تا ویزیت بیماران

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاین از اعزام گروه‌های جهادی برای خدمت‌رسانی به مناطق محروم خبر داد و گفت: گروه‌های جهادی در قالب گروه‌های پزشکی، علمی، فرهنگی و سازندگی در راستای تقویت خدمت‌رسانی به مردم و محرومیت‌زدایی از چهره مناطق محروم به مناطق محروم شهرستان اعزام می‌شوند.

بسیجیان جهادگر در مناطق محروم | از مرمت منازل مسکونی تا ویزیت بیماران

خبرگزاری فارس ـ لشکر سلیمانی‌ها؛ ویژه‌نامه هفته بزرگداشت بسیج| رمضان‌علی فرحبخش‌ثانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قاین، اظهار داشت: در پنجم آذر ۱۳۵۸، امام خمینی (ره) فرمان تشکیل بسیج مستضعفین و ارتش بیست میلیونی را در مقطع حساس و سرنوشت‌سازی صادر کردند.

وی بسیج را نهادی مردمی، جهادی و مخلص دانست و بیان داشت: این نهاد ارزشمند از همان ابتدای روزهای جنگ تحمیلی در سنگر جهاد و مقاومت از مرزهای انقلاب اسلامی دفاع کرده و با نثار خون خود نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاین با اشاره به اینکه برنامه‌های گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین از ۳۰ آبان آغاز و تا ششم آذر ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: هفته بسیج فرصتی برای زنده نگه داشتن ارزش‌ها و روحیه و معرفتی بسیجی در بین آحاد ملت به‌ویژه نسل جوان است.

فرحبخش‌ثانی با بیان اینکه طی هفته بسیج ۲۰۰ عنوان برنامه فرهنگی و تربیتی و اجتماعی در شهرستان قاین اجرا می‌شود، مطرح کرد: از جمله برنامه‌های هفته بسیج سخنرانی زنده مقام معظم رهبری از رسانه ملی است که بسیجیان به سخنان ایشان گوش فراخواهند داد.

گروه‌های جهادی در قالب گروه‌های پزشکی، علمی، فرهنگی و سازندگی در راستای تقویت خدمت‌رسانی به مردم و محرومیت‌زدایی به مناطق محروم شهرستان اعزام می‌شوند

 

وی از اعزام گروه‌های جهادی برای خدمت‌رسانی به مناطق محروم خبر داد و عنوان کرد: گروه‌های جهادی در قالب گروه‌های پزشکی، علمی، فرهنگی و سازندگی در راستای تقویت خدمت‌رسانی به مردم و محرومیت‌زدایی از چهره مناطق محروم به مناطق محروم شهرستان اعزام می‌شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاین مطرح کرد: دیدار با امام جمعه شهرستان، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، برپایی ایستگاه‌های سلامت محور با موضوع کرونا، برگزاری یادواره‌های شهدا در فضای مجازی و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در فضای مجازی از برنامه‌های گرامیداشت هفته مقدس بسیج در شهرستان قاین است.

در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق شعار «جهش تولید» و «اقتصاد مقاومتی» ۵۹ کارگاه اشتغال در این شهرستان افتتاح می‌شود

 

فرحبخش‌ثانی از افتتاح و بهره‌برداری از ۵۹ کارگاه کوچک و زود بازده در راستای اشتغالزایی خبر داد و خاطرنشان کرد: بسیج در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق شعار «جهش تولید» و «اقتصاد مقاومتی» اقدامات متعدد و متنوعی را آغاز کرده که طی هفته بسیج ۵۹ کارگاه اشتغال در این شهرستان افتتاح می‌شود.

وی توزیع ماسک و بسته‌های معیشتی، اجرای پویش نذر خون، اجرای پویش «من یک سلیمانی‌ام»، اجرای برنامه «هر پایگاه بسیج یک ایستگاه سلامت»، افتتاح پروژه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی، افتتاح منازل مسکونی، تجلیل از جهادگران عرصه اقتصاد مقاومتی، اعزام همیاران درمان جهت کمک به کادر بهداشت و درمان و کمک به بیماران کرونایی را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج ذکر کرد.

انتهای پیام/3403/ح/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول