اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

ترددهای شبانه درون‌شهری در کردستان به حداقل رسید/جریمه 200 هزار تومانی برای تردد از ساعت 21 تا 4

رئیس پلیس راهور استان کردستان گفت: با توجه به ابلاغ ستاد مبارزه با کرونا در خصوص ممنوعیت و محدودیت در خرد خودروها، با همکاری خوب مردم، تردد شبانه درون‌شهری به حداقل رسیده است.

ترددهای شبانه درون‌شهری در کردستان به حداقل رسید/جریمه 200 هزار تومانی برای تردد از ساعت 21 تا 4

برزو مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: بخشی از محدودیت‌های کرونایی که در آخرین جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا مصوب شد جنبه ترافیکی داشت و برای ممنوعیت تردد بود که از روز شنبه  اول آذرماه از ساعت 9 شب تا 4 صبح ابلاغ و اعمال شد که برای وسایل نقلیه مختلف در سطح شهرها بود.

وی افزود: در شب اول اجرای این طرح چون نیاز به اطلاع‌رسانی  و فرهنگ‌سازی داشتیم با پیام‌های هشداری و آموزشی کسانی که قصد تردد داشتند را هوشیار کردیم و در چند شب گذشته رسما از ساعت 9 شب تا 4 صبح کسانی که در این ساعت و اعلام محدودیت در سطح شهر تردد داشتند به وسیله دوربین‌ها جریمه شدند.

رئیس پلیس راهور کردستان ادامه داد: دوربین‌های ثبت تخلفات رانندگی در هر 24 ساعت یکبار در صورت تردد خودروها جریمه اعمال می‌کنند.

مرادی با بیان اینکه برخورد با متخلفان از دیشب با جدیت بیشتری انجام می‌شود، یادآور شد: با مقایسه‌ای که در این سه شب صورت گرفت و مخصوصا در شب گذشته با روزهای گذشته و با هفته‌های قبل، کاهش ترافیک کاملا محسوس بود و ترددهای درون‌شهری کاهش پیدا کرده است.

وی ضمن تشکر از شهروندان در خصوص همکاری در بحث محدوددیت‌های ترافیکی و تردد، بیان کرد: خوشبختانه در این موضوع همکاری خوبی را از سوی شهروندان دیدیم و قبل از اینکه پلیس بخواهد برخورد کند ترددها کاهش پیدا کرد و برخوردهای ما به حداقل رسیده است.

رئیس پلیس راهور کردستان همچنین در خصوص ممنوعیت تردد بین شهری نیز گفت: از صبح روز شنبه اول آذر ماه خروج خودروهای پلاک بومی از شهرهای قرمز ممنوع بوده و پلاک‌های غیربومی هم نمی‌توانند وارد شهرهای قرمز و نارنجی شوند و همچنین پلاک‌های غیربومی هم نمی‌توانند وارد شهرهای قرمز و نارنجی شوند و متخلفان اعمال قانون خواهند شد.

گفتنی است در حال حاضر شهرهای سنندج، قروه، مریوان و کامیاران از لحاظ شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار دارند و باقی شهرها نیز در شرایط نارنجی هستند.

انتهای پیام/2330/75

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول