اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

گروه خبری تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس افتتاح شد

گروه خبری تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس با حضور وزیر آموزش و پرورش و مدیرعامل خبرگزاری افتتاح شد.

گروه خبری تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس افتتاح شد

به گزارش خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، گروه خبری تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس با حضور محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش و پیام تیرانداز مدیرعامل این خبرگزاری افتتاح شد.

اما چرا افتتاح گروه خبری تعلیم و تربیت اهمیت دارد؟ ما به رسانه و خبرگزاری به عنوان یک مدرسه نگاه می‌کنیم زیرا کار رسانه از جنس تربیت انسان است و از سوی دیگر آموزش و پرورش نیروهای انسانی یک جامعه، زیربنایی‌ترین فعالیت و پرسودترین سرمایه‌گذاری معنوی در جامعه است.

 آموزش و تربیت محدود به مدرسه و دانشگاه نیست، اما مهمترین ارکان آموزشی در کنار خانواده‌ها همین دو نهاد هستند. یکی از کلان‌پروژه‌های رسانه‌ای موسسه فرهنگی فارس در حوزه خبر، روایت، آموزش نیروی انسانی و حتی مرکز نوآوری، موضوع تعلیم و تربیت است.

تاکنون حوزه آموزش و پرورش در خبرگزاری فارس زیر مجموعه گروه جامعه قرار داشته است و به عنوان یکی از زیر گروه ها مانند سایر حوزه ها فعالیت می کرد اما با توجه به اهمیت حوزه تعلیم و تربیت و نقش آن در پیشرفت کشور و ساختن آینده جامعه، برای اولین در بین تمام خبرگزاری کشور(به جز خبرگزاری پانا که وابسته به آموزش و پرورش است)، گروه خبری تعلیم و تربیت از مهدکودک تا دانشگاه، هم راستا با گروهای خبری ذکر شده، ایجاد شده است.

گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس با حضور تیم کارشناسی مجرب از اساتید برجسته تعلیم و تربیت، متخصصان، کارشناسان و خبرنگاران خبره در اتاق فکر آن، در نظر دارد تا با شناسایی چالش های حوزه، بررسی آنها، ارائه راهکار، برجسته سازی نقاط مثبت و کمک به حل نواقص، در مسیر پیشرفت و سربلندی کشور، گام های موثری بردارد.

به عبارت دیگر، گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، از مهدکودک تا دوره های عالی آموزش را در برگرفته و خط سیر نظام آموزشی ایران را در مسیر فعالیت خود مورد کاوش، بررسی و تحلیل قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول