اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

رتبه اول امنیت را با تکیه بر مجاهدت‌­های پاسبان‌های حریم و بسیجیان به دست آورده‌ایم

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: رتبه اول امنیت را با تکیه بر توان داخل و ثمره مجاهدت‌­های پاسبان‌های حریم این مرز و بوم، بسیجیان و نیروهای جهادی به دست آورده‌ایم.

رتبه اول امنیت را با تکیه بر مجاهدت‌­های پاسبان‌های حریم و بسیجیان به دست آورده‌ایم

سمیه رفیعی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دلیرمردان و شیرزنانی که در راه دفاع از اسلام ، جان­شان را نثار کرده­اند و نزد خداوند متعال روزی می‌خورند، اظهار داشت: گرامی می‌دارم نام و یاد شهدای محیط­بان و جنگل­بان و ایثارگران عرصه طبیعت را که فداکارانه و داوطلبانه با دست‌های خالی، از مواهب الهی این سرزمین حفاظت کرده و جان خود را نثار کردند.

وی افزود: بر همگان روشن است در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی که پیام تمدن نوین اسلامی به ساحت ملت­‌های آزاده رسیده است، دشمن از کوچکترین امکانات خود در جهت سرکوب اهداف انقلاب اسلامی دریغ نکرده و هر روز و هر لحظه به دست ایادی خود در داخل و خارج کشور به هر نحوی، سعی در تضعیف ایران اسلامی داشته و دارد که اگر پشتیبانی مردم خداجو نبود، با این سوء مدیریت‌های داخلی نمی‌دانم چه بر سر کشور می‌آمد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین عنوان کرد: رتبه اول امنیت را با تکیه بر توان داخل و ثمره مجاهدت‌­های پاسبان‌های حریم این مرز و بوم، بسیجیان و نیروهای جهادی به دست آورده‌ایم ولیکن احساس امنیت اقتصادی را با تکیه بر اقتصاد برون­زا و گره زدن رونق تولید و گشایش ­های اقتصادی به سم مهلک «ببینیم نتایج مذاکرات چه می شود؟» از مردم گرفته‌ایم.

رفیعی بر همین اساس یادآور شد: لازمه زندگی امروز مردم، برخورداری از آرامش و دوری از تنش‌­های اقتصادی و سیاسی است. تنش‌هایی که ارمغان بی­‌کفایتی­‌های برخی مدیران است.

وی همچنین تصریح کرد: بجای تسهیل کسب و کار، دست و پای کارآفرینان را بستیم و آنها را حیران و سرگردان قوانین متورم و مجوزهای بی سروته کردیم.

رفیعی ادامه داد: بجای تکیه بر توان داخل و اعتماد به جوانان و صاحب نظران داخلی، به وعده دلارهای خارجی اعتماد کردیم و سرمایه های ناب و جوان خود را تاراندیم.

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بجای باور به تولید ملی که باید هویت اقتصادی ملی باشد، چشم امید به طرف­های خارجی دوختیم و با بی‌تدبیرهایمان امید مردم را نا امید کردیم.

رفیعی در خاتمه تصریح کرد: اما، برای ملتی که خدا محوری را سرلوحه خود قرار داد‌ه‌اند، بیم‌­ها می‌تواند تبدیل به امید شود؛ اگر مسئولان آنها مثل بهشتی ­ها و رجایی­‌ها و دیالمه­‌ها با مردم صادق باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول